Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den här är förjäkligt bra, men jag tror den har utgått:
![]()
Jag har rekommenderat den förut och gör det igen. Mitt bästa mobilköp. Urkass grafikupplösning på skärmen, ingen kamera, känns riktig plastig. MEN det går att ringa på den och med en användbar ficklampa inbyggd. Och plast/gummikänslan på tagenterna känns faktiskt skön på sitt sätt. Pris 269 :-
http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/NOK1208BLACKS/nokia-1208
Ähh, en sån har jag redan, panikinköpt på ICA när min andra telefon dog, tyvärr saknade den blåtand.
Är det bara jag eller håller Nokias telefoner allmänt bättre än andra? Jag har nog inte haft en nokia som bara dött, laggat eller fått glapp.
PS. jag har en NOKIA BANAN/MATRIX telefonjag klämde den hårt som fan i bildörren för 3v sedan, håller fortfarande grymt bra!
Ptss... Vilken jävla natt. När man äntligen klarar av att vara vaken så ligger hela sporthoj och sover. Fy skam!
Ptss... Vilken jävla natt. När man äntligen klarar av att vara vaken så ligger hela sporthoj och sover. Fy skam!
Här e det ingen som sover. men chefen verkar ha nått emot att jag alltid sitter vid datorn, hon tyckte visst att man borde visa sig ute i lokalen lite emmellanåt.![]()
Den här är förjäkligt bra, men jag tror den har utgått:
![]()
Är det bara jag eller håller Nokias telefoner allmänt bättre än andra? Jag har nog inte haft en nokia som bara dött, laggat eller fått glapp.
I morgon ska jag till GBG på halloweenparty med WCX, ska bli grymt roligt. 3 tjejer från skåne som ska upp dit + lite fler folk som kommer senare. Någon som varit på WCX fester nån gång?![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|