va d ball?
Jovars de va helt okey.. lite trevliga förfester o sådär så ja ångrar inte att ja åkte dit, ruttet hotell bara dock.
Aldrig mer formula 1 hotel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
va d ball?
Jovars de va helt okey.. lite trevliga förfester o sådär så ja ångrar inte att ja åkte dit, ruttet hotell bara dock.
Aldrig mer formula 1 hotel...
vi ska inte bo på hotell, så d e skönt. förfest hos Mark iaf. ska bli skitroligt! nu ska ja pysa i säng, vi tänkte köra 12 i mon. slipper man stressa o hinner fixa sig i lugn o ro.
go natt!
Nu sitter ja här igen me NHL på ps3an o prisjakt på datorn o letar mobil i pauserna i spelet
Help me...
Silvertejpa fast en ficklampa på hyndan, sen ut o slanga för fan!
Herregud vad filmen "Rånarna" (SVT just nu) suger. Särskilt kvinnliga huvudrollsinnehavaren. Precis ALLT hon säger låter läst innantill.
Jag jobbar såklart...
Insåg precis att det är nästan ett halvår tills jag får susa fram på vägarna igen i skinnstället, blev lite smått deprimerad och söker nu tröst på favoritforumet
Har kollat youtubeklipp den senaste timmen. Varför är jag inte ute och super skallen av mej som vanligt folk?
Jaha, nu sitter man här o är på jobbet. Hade hellre varit på ngn rolig Halloweenfest!!!!! Någon mer som har tråkigt ikväll?
Jävla skit också!!!
Nu har man lyckats bli av men plånboken ikväll. har rignt o spärrat mitt visa kort. Det känns surt som FAN!!!! blev av men körkort, träningskort, och paserkort till jobet,
skiiittråkigt...bara bastu o skit...o krogen o fan...yeee...inge full.
Jävla skit också!!!
Nu har man lyckats bli av men plånboken ikväll. har rignt o spärrat mitt visa kort. Det känns surt som FAN!!!! blev av men körkort, träningskort, och paserkort till jobet,
Men bastu är ju inte fel iaf
Shit vad tråkigt Micke, hoppas din fest var lyckad iaf!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|