Tråden för de nattaktiva!

Det är klart, det är väl bara jag som sitter framför datorn en fredagkväll...:gnissla Men men, nu får det vara sovadags. Godnatt allih... Ehh...:va Godnatt jag.

Yaay, lönehelg ja...blev lite vedklyvning, bastu, lite fest o nu sitter man hemma o softar eftersom det är jobb imorrn igen,,,

Va ute och sprang 20min. Istället för att som jag brukar, dra ner o springa på stranden, gjorde jag en newyork-run i stan (läs halmstad). Var rätt kul, blev att hoppa över ett å annat fyllo, hejja på söta damer som stod utanför klubbarna och fick säkert ett å annat långt öga mot mig.

Va ute och sprang 20min. Istället för att som jag brukar, dra ner o springa på stranden, gjorde jag en newyork-run i stan (läs halmstad). Var rätt kul, blev att hoppa över ett å annat fyllo, hejja på söta damer som stod utanför klubbarna och fick säkert ett å annat långt öga mot mig.

Haha, ja det är ju också en variant att va ute o löpa mitt i natten mitt under lönehelg :D

Och här sitter man och "njuter" av den jävla bonustimmen vi nattisar får tack vare dumheterna med sommartid...:huvet:huvet:huvet

Och här sitter man och "njuter" av den jävla bonustimmen vi nattisar får tack vare dumheterna med sommartid...:huvet:huvet:huvet

Jävla gött att man gav fan i att jobba idag =)
Pallade verkligen inte med 5 dagar på raken och valde lördagen som ledig dag utan att ens veta om att de va dags för vintertid, puh :D

Jävla gött att man gav fan i att jobba idag =)
Pallade verkligen inte med 5 dagar på raken och valde lördagen som ledig dag utan att ens veta om att de va dags för vintertid, puh :D

Nåja, om en kvart är vi "ikapp" igen och jag kan låtsas att allt är som vanligt....:brinnerup

Frågan nu är.... ge upp, försöka somna eller ta en energidryck och fortsätta vara vaken resten av söndagen!?

Jag satt vid 22 och mindes den tid när jag som yngling pendlade till Blekinge med den nu 30 år gamla Mercadieseln. Så eftersom jag ändå pysslat med henne under lördagen så vart det en delsträcke-provtur/revival. Körde ToR Sthlm-Nyköping.

Fick oljetermostatöppning i gjutjärnet vid Skärholmen och ökade sedan upp till 120 och satte på Einstürzende Neubauten (Provade nya Sabrina) som var trendigt då.
Och poff så kom Nyköping!:confused: Perfekt dieselväder, regn och rusk.:Rockbanan

Last edited:
Jag är lycklig alla helger :banana (och alla andra dagar också ;),
Det är ju kanon! Jag tänker mest på de människor som den 25e lever lite extra bra, konsumerar stort, men får sota för det i slutet av månaden...

Livet jag har nu är dock fritt från fredagskänsla, helger, tid i allmänhet m.m. Tiden styr inte mitt liv längre, och jag är inte beroende av den.
Kan nog säga att jag lever så mycket "Hawaii" som det bara går i detta stressiga inrutade Sverige!

Surf's up!

Det är ju kanon! Jag tänker mest på de människor som den 25e lever lite extra bra, konsumerar stort, men får sota för det i slutet av månaden...

Livet jag har nu är dock fritt från fredagskänsla, helger, tid i allmänhet m.m. Tiden styr inte mitt liv längre, och jag är inte beroende av den.
Kan nog säga att jag lever så mycket "Hawaii" som det bara går i detta stressiga inrutade Sverige!

Surf's up!
:tummenupp

Jag föredrar faktiskt att shoppa (när det nu nödvändigtvis måste göras) dagarna innan löning (gärna före lattemorsorna får barnbidraget också), det är så härligt lugnt då och jag upplever det också som att servicen är bättre:)

Last edited:
:tummenupp

Jag föredrar faktiskt att shoppa (när det nu nödvändigtvis måste göras) dagarna innan löning (gärna före lattemorsorna får barnbidraget också), det är så härligt lugnt då och jag upplever det också som att servicen är bättre:)

Gutt som fan eftersom man jobbar natt o e ledig lite konstiga dagar så man kikar iväg o shoppar en tisdageftermiddag istället.

Meeeen, av nån jävla anledning så tycker fan jag att det alltid är fullt på gallerian ändå, folk verkar inte ha nå jävla jobb.
Undrar hur fan det är på lönehelg då :död

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back