Vissa har det bra, jag vill ha Discovery igenNatt nu. Discovery på tv. Stor tallrik med fil och flingor. Ledig imorgon.

Själv har man tentaplugg imorron.. Örrk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vissa har det bra, jag vill ha Discovery igenNatt nu. Discovery på tv. Stor tallrik med fil och flingor. Ledig imorgon.
Efter alla hot rods och andra byggen är det bra program.Vissa har det bra, jag vill ha Discovery igen
Fylekjerring!Jaha, nu kom man hem efter fest med jobbet. Började dricka kl 15 så nu e jag rätt full..... Kanske bäst o krypa ner mellan lakanen innan jag svamlar för mkt här![]()
Jag har tenta i linjära system, å igår var det mekanik fortsättningskursTitta en till som pluggar till tenta. Vad har du tenta i?
Själv så har jag tenta i Linjär algebra och geometri på fredag
och sen tentafest, tjoho![]()
Jag har tenta i linjära system, å igår var det mekanik fortsättningskurs:
Linjär algebra säger du, första året då?![]()
Yeahhh, gott o va full mitt i veckan. E ju ledig från jobbet så får passa påKom på att jag har spelat in Bonde söker fru, Arga Snickaren o Grey´s Anatomy ikväll på boxen till tv´n så får nog ligga en stund på soffan o titta på tv, för just nu snurrar det för mkt för o lägga sig o sova
![]()
Yeahhh, gott o va full mitt i veckan. E ju ledig från jobbet så får passa påKom på att jag har spelat in Bonde söker fru, Arga Snickaren o Grey´s Anatomy ikväll på boxen till tv´n så får nog ligga en stund på soffan o titta på tv, för just nu snurrar det för mkt för o lägga sig o sova
![]()
Men gud kvinna. Bara görlprogram ju...
![]()
Natt 3 av 4 denna vecka. Stendött än så länge. Funderar på vad jag ska göra istället för att jobba här. Nån mer som är less på skift?
Mekaniken gick bra! Skrev en säker 4:a. Rätt bra med tanke på att jag bara pluggat 4 dagar, totalt, under hela kursen (7.5p)Japp första året på design och produktframtagning
Vi har tur som bara har en tenta iallafall
Hur gick mekanik tentan då?
Antar att du går andra då, eller kan det vara tredje året?
Bah, är ju när man är full som man sover som bäst... eller ja det beror ju på hur full
Sj så ska jag nog snart krypa till sängs å dra igång en radda coupling avsnitt![]()
Hur ofta jobbar ni natt? Vi kör sexveckors schema, med 4 nätter en vecka och 3 den följande, så totalt en nattvecka på sex.
Hur ofta jobbar ni natt? Vi kör sexveckors schema, med 4 nätter en vecka och 3 den följande, så totalt en nattvecka på sex.
Najs! För min del brukar det nästan räcka med att sitta på föreläsningarna och räkna några övningsuppgifter så ska det sitta men har haft så kassa föreläsningar nu så man måste ändå gå igenom skiten igen när man kommer hem, det här är nog första gången jag verkligen pluggat till ett provMekaniken gick bra! Skrev en säker 4:a. Rätt bra med tanke på att jag bara pluggat 4 dagar, totalt, under hela kursen (7.5p)
Går andra året på Chalmers, mekatronik![]()
Det är inget jobb. Semester ju! Och ja, jag vill också ha semesterjobb!Samma här, har oxå 6-veckors schema o jobbar 7 nätter på den tiden, jobbar totalt 19 dagar på 6 veckor![]()
Jobbar 7 ledig 7 hela tiden.. Jobbar alltså lite drygt 26 veckor om året
Det är inget jobb. Semester ju! Och ja, jag vill också ha semesterjobb!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|