Tråden för de nattaktiva!

Nja. körde lite blandat förra helgen. det blev inte jätte lyckat. visst hade man kul som fan men det va jävligt segt dagen efter. men chansen är väl rätt stor att det blir likadant på lördag. det är ju ett gäng SH folk man ska festa med. :crash

Ja du kanske inte har kul men dom du festar med lär ha grymt kul (åt dig) Återkom med uppdatering på söndag om hur det går då.. hehe

Ja du kanske inte har kul men dom du festar med lär ha grymt kul (åt dig) Återkom med uppdatering på söndag om hur det går då.. hehe

Jag kommer ju garanterat inte vara ensam med att hälla i mig lite allt möjligt.
denna kvällen kommer dokumenteras det kan jag lova och alla pinsamma bilder kommer komma upp på forumet. :D

Det enda problemet kommer nog vara var man ska sova. det kommer ju vara 10 mil hem för min del.

Nån som är vaken eller?`själv kom jag nyss hem från en kväll med däck eldande :D

Edit, nej fy fan godnatt.

Last edited:
jo det är väl lite så för mig också. har inte hämtat mig riktigt än från bowlingen/festen i lördags.

Uppe, otroligt seg i kroppen efter en hel helg me husrenovering, sitter uppe för ja ska jobba natten imorrn så kan fan inte lägga mig för tidigt...

Uppe, otroligt seg i kroppen efter en hel helg me husrenovering, sitter uppe för ja ska jobba natten imorrn så kan fan inte lägga mig för tidigt...

De e jobbigt det där.. JAg brukar också försöka ställa om kvällen innan men det går inte alltid så bra.. :( Gick det bra med lån-problemen förut.. :P

De e jobbigt det där.. JAg brukar också försöka ställa om kvällen innan men det går inte alltid så bra.. :( Gick det bra med lån-problemen förut.. :P

Mjae, låg en sväng till o fundera lite men ja blir inge klokare så ja somna teslut utan några lösningar :D
Fast mest bekymmer har jag väl med att hitta nåt att ta lån till att köpa...
Hittat ett hus jag legat o funderat lite på men de ligger en hundring eller två för högt i pris med det läget precis intill en liten slingrig mc-väg :gnissla

Låter som krav nummer ett.. Haha.. Ja det är tufft det där... Stor beslut lixom, för tanken är väl att man ska bo där ett tag..

Ne fy fan, massa muppiga mc-förare som ska blåsa förbi hela tiden.
Ska åka o kika på de iaf tror ja, nybyggt 80kvm garage är för trevligt för att rata utan att kika :D

Ne fy fan, massa muppiga mc-förare som ska blåsa förbi hela tiden.
Ska åka o kika på de iaf tror ja, nybyggt 80kvm garage är för trevligt för att rata utan att kika :D

VERKLIGEN!! JA, hus vore nåt, men nä jag lessnade sist jag bodde i ett.. Är alldeles för lat för att fixa. Så skönt att bara ringa ett samtal när nåt går sönder o slippa "renoverings-buffert" hehe.. Gillar att kunna ha enbart en "mc-buffert" Eller? haha

VERKLIGEN!! JA, hus vore nåt, men nä jag lessnade sist jag bodde i ett.. Är alldeles för lat för att fixa. Så skönt att bara ringa ett samtal när nåt går sönder o slippa "renoverings-buffert" hehe.. Gillar att kunna ha enbart en "mc-buffert" Eller? haha

Nej fy fan för hyresrätt.
Garage en mil bort o man kan inte ens sätta in lite schysst kakel i köket.

Nej fy fan för hyresrätt.
Garage en mil bort o man kan inte ens sätta in lite schysst kakel i köket.

Jo då, beror på vart du bor.. Mitt garage ligger 20m bort ej 1 mil ;) Och jag fick renoveringspengar när jag flyttade in så jag har gjort lägenheten precis som jag vill ha den och trivs som fisken i vattnet.. Iof hyr jag av en brf och inte "vanlig" hyresrätt

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph