Tråden för de nattaktiva!

Go kväll! :)

Jag såg oxå den, tycker inte programledaren passar alls. Hon blir ju generad av allt. :va Tur hon e mulatt så man inte ser hur röd hon egentligen blir.

Får ja på flabben för ja sa d nu? Inte menat som något rasistiskt alls, utan att mörkhyade inte rodnar.

Jo, jag håller med, hon e rätt kass o blir generad av allt. Annars tycker jag de dokumentärerna är rätt underhållande och Olle, ja han är ju kult:)

Vad handlade dokumentären om!!!!!!!

Om, orgasmer o onanister:tungan

Last edited:
Hej Bushido, här e det fint, njuter av att jag e ledig hela veckan:D

Fick mig några goa skratt för några timmar sedan då jag såg på Fråga Olle Dokumentären, var det ngn mer än jag som såg på det programmet ikväll?

Själv är jag arbetslös och därmed ledig mer eller mindre hela tiden:tungan

Nix, inte jag iallafall.

Vad handlade dokumentären om!!!!!!!

Är det fråga olle så handlar det oftast om sexrelaterade saker...

Edit: SheDevil var snabbare.

Om, orgasmer o onanister:tungan

Brukar inte de programmen börja först för 45 min sedan?:va :D

Last edited:
Arbetslös, usch, fattigt o jävligt......

Fyfan ja...:död Och inte verkar det finnas någon bättring heller, det finns fan inga jobb längre:huvet De man hör av sig till och lämnar CV till hör inte av sig, och alla andra säger redan från början att de redan har all hjälp de behöver... Vafan, var ska man bli av liksom?:va Jag har ju aldrig jobbat förr så jag har inte rätt till A-kassa eller nånting... Är ju tur att man har föräldrar som stöttar en lite ekonomiskt iallafall, annars hade jag fan dött vid det här laget...:näsblod Men visst, man har inte råd att unna sig nåt så särskilt kul är det inte...

Fyfan ja...:död Och inte verkar det finnas någon bättring heller, det finns fan inga jobb längre:huvet De man hör av sig till och lämnar CV till hör inte av sig, och alla andra säger redan från början att de redan har all hjälp de behöver... Vafan, var ska man bli av liksom?:va Jag har ju aldrig jobbat förr så jag har inte rätt till A-kassa eller nånting... Är ju tur att man har föräldrar som stöttar en lite ekonomiskt iallafall, annars hade jag fan dött vid det här laget...:näsblod Men visst, man har inte råd att unna sig nåt så särskilt kul är det inte...

Starta eget kanske.

Hur gör man det? Och vad skulle jag göra?:va Har ju ingen arbetsförberedande utbildning, bara gymnasial naturvetenskaplig utbildning...

Don´t fear google,
google is your friend.

Hur gör man det? Och vad skulle jag göra?:va Har ju ingen arbetsförberedande utbildning, bara gymnasial naturvetenskaplig utbildning...

en kompis till mig som jobbar som aupair o usa sa att hon sålde sina använda trosor o känade rätt bra på det. du kanske skulle testa nått sånt.

Finns säkert nån pervers sate som vill ha dina smått gulfläckiga y-frontare med lite bromsspår i. :tummenupp

Last edited:
Don´t fear google,
google is your friend.

en kompis till mig som jobbar som aupair o usa sa att hon sålde sina använda trosor o känade rätt bra på det. du kanske skulle testa nått sånt.

Finns säkert nån pervers sate som vill ha dina smått gulfläckiga y-frontare med lite bromsspår i. :tummenupp

Nu menade jag inte det rent praktiska i att starta upp ett företag utan snarare vad jag skulle göra... Och sälja använda kallingar känns inte som ett alternativ nej:gnissla Fler förslag?

Nej, nu är det nog dags att sova... Godnatt alla nattsuddare, hörs om ett dygn!

Hallå allihop! Hur står det till? Med 280 folk online så borde det vara ett jävla drag här i tråden, emn så verkar ju inte vara fallet:gnissla

tror fan ja ska skita i dehär, de kommer knappast ut några fler annonser på hojar ikväll o ja skulle vilja upp o bygga ett däckställ till garaget imorrn.

Niiite

Ahhh, gick av sista passet för en timme sedan. Nu är man ledig till klockan 15:45 på måndag :)

Har unnat mig en burk majs och ett glas saft :3freak

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...