Tråden för de nattaktiva!

Last edited:
fy fan, kan inte sova..
För mkt som kretsar runt i huvet, husköp, yes or no, hojköp, yes or no o sen på allt de massa småskit bara som ska jag bygga ett däckställ i garaget eller inte..
va faaan liksom...

fy fan, kan inte sova..
För mkt som kretsar runt i huvet, husköp, yes or no, hojköp, yes or no o sen på allt de massa småskit bara som ska jag bygga ett däckställ i garaget eller inte..
va faaan liksom...

Det är jävligt illa när en satans massa tankar kretsar runt i huvet på en när man ska sova... Blir fan helt omöjligt att somna när man fokuserar på annat.

Ett tips: Meditera. Inte genom att sätta dig i lotusställning och mässa "omma omma", utan genom att ligga tyst och stilla, tömma huvudet på tankar och bara fokusera på andningen... Andas in, andas ut, djupt, långsamt, harmoniskt och rytmiskt. Tänk inte "andas in, andas ut" eller nåt i den stilen, fokusera bara på att göra det och gör ditt huvud tomt. Då bör du kunna somna inom tio minuter (om du är tillräckligt trött vill säga, men det bör du väl vara såhär mitt i natten).

Det är jävligt illa när en satans massa tankar kretsar runt i huvet på en när man ska sova... Blir fan helt omöjligt att somna när man fokuserar på annat.

Ett tips: Meditera. Inte genom att sätta dig i lotusställning och mässa "omma omma", utan genom att ligga tyst och stilla, tömma huvudet på tankar och bara fokusera på andningen... Andas in, andas ut, djupt, långsamt, harmoniskt och rytmiskt. Tänk inte "andas in, andas ut" eller nåt i den stilen, fokusera bara på att göra det och gör ditt huvud tomt. Då bör du kunna somna inom tio minuter (om du är tillräckligt trött vill säga, men det bör du väl vara såhär mitt i natten).

Jag är nattarbetare så jag är van att vara vaken på nätterna.
När jag misslyckats me att somna första vändan så att säga så är det jävligt svårt.
Det blir ännu svårare av att tjej o hund ligger o snarkar.
Annars hade man satte sig med lite ps3 o aktiverat sig lite men nu blir man ju bara nipprig av att sitta här i tysthet o inte göra ett skit bara fundera på räntor o amortering o ska man ska man inte o blaaablaaablaaa... :huvet

Ahhh, gick av sista passet för en timme sedan. Nu är man ledig till klockan 15:45 på måndag :)

Har unnat mig en burk majs och ett glas saft :3freak

ojdå, fint ska det va. :crash

Jävligt död.. Riktigt besviken, hade hoppas på sällskap under natten här men alla bara drar ju.. Kanske lika bra att göra detsamma :va

Här e en till som jobbar. har du det lika drygt som jag?

Last edited:
Ja det är fan döden här och om en halvtimma går kollegan och jag blir själv... Hur fan ska jag lyckas hålla ögonen öppna... :(

hehe illa. vi e 4 st här men vi har olika stationer så vi ses bara på rasterna.
slutar 06:30 och då e det helg för mig. :yoparty

Allt!!! Blir så mkt roligare då... :D

Nja. körde lite blandat förra helgen. det blev inte jätte lyckat. visst hade man kul som fan men det va jävligt segt dagen efter. men chansen är väl rätt stor att det blir likadant på lördag. det är ju ett gäng SH folk man ska festa med. :crash

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul