Tråden för de nattaktiva!

nu blev min manlighet sårad där money, jag tkr du ska säga förlåt :(

okej, ja vet ni brukar säga att hjärnan sitter i snoppen men nu behöver vi inte överdriva. den har inga känslor!! :tummenupp

Jamen vaffan... Kom igen... Tror du verkligen killen ger sitt A-game när bruden funderar om hon saltat potatisen?

Man är väl för fan två när man knullar?!

Hade jag fått en chans att vara delaktig i händelsen så hade det gått annorlunda! Killen gav verkligen sitt A-game

Först så påhopp om "kvinnor kan" sen Gudrun som min förebild? Vem fan av oss ska egentligen "Kom igen"?!

Och självklart ska man vara två när man knullar, vilket du inte har fått erfara på ett bra tag tygligen...

Lovar att svänga förbi och bjuda på en runda när jag väl tjöpt:tummenupp
nice, charles min andre handledare sålde hojen och köpte en cadillac, vit och mintgrön, har dock ingen aning vad för någon de e, men nice e den
okej, ja vet ni brukar säga att hjärnan sitter i snoppen men nu behöver vi inte överdriva. den har inga känslor!! :tummenupp

jajaja

Bara så du vet så skämtar jag inte den här gången, min tunga är fan inte av denna världen:D Du vet han i kiss? Han där tungan går lalalalalalalalalalalala i ultrarapid?:D

Bara så du vet så skämtar jag inte den här gången, min tunga är fan inte av denna världen:D Du vet han i kiss? Han där tungan går lalalalalalalalalalalala i ultrarapid?:D
HAHAHA FÖRHEVLTE BUSHIDO :rofl:rofl:rofl:rofl
Jag fattar inte... Som vanligt.

Den killen... Hur... Varför... WTF? HUR SNYGG E HAN?! Blek, hårlös brat!

Bättre smak har ni väl?

hahaha!
50 kilo ful klenis e ignet o ha ! :tungan

nice, charles min andre handledare sålde hojen och köpte en cadillac, vit och mintgrön, har dock ingen aning vad för någon de e, men nice e den

Nice. Jag vill ha en coupe (alternativt convertible, om jag kan hitta en i riktigt bar skcik till rimligt pris) coupe de ville 67:a med 472-motor. Snyggare bil finns inte, det är den absolut läckraste bil jag någonsin sett:kär

d e inte i armhålan du ska stoppa den.

Så jävla bra!:rofl :tummenupp

Last edited:
mer när jag bytade ut kuken mot en 2 m lång dildo:rolleyes:

killen väger förfan 50 kilo :tungan

e de möjligt att gå upp 3 kilo muskler på en månad?

har inget med killen i sig att göra, utan poängen i reklamen. ;)

Hade jag fått en chans att vara delaktig i händelsen så hade det gått annorlunda! Killen gav verkligen sitt A-game

Först så påhopp om "kvinnor kan" sen Gudrun som min förebild? Vem fan av oss ska egentligen "Kom igen"?!

Och självklart ska man vara två när man knullar, vilket du inte har fått erfara på ett bra tag tygligen...

"Hade jag fått vara delaktig..."

Gör dig delaktig då? Killar gillar när tjejer tar initiativ. Då får du nåt annat att göra än att kolla klockan.

Nice. Jag vill ha en coupe (alternativt convertible, om jag kan hitta en i riktigt bar skcik till rimligt pris) coupe de ville 67:a med 472-motor. Snyggare bil finns inte, det är den absolut läckraste bil jag någonsin sett:kär

Så jävla bra!:rofl :tummenupp

alternativ är att bygga om taket till hard topp så har du du allting! :arsele
jag e riktigt sugen på renhjärtig muskelbil

nu lägger vi av :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion