Tråden för de nattaktiva!

Tar sån tid att kyla ned från 30 grader till drickbart. :(

Äh, allt går med rätt knep. Fyll en balja med is, fyll upp med lika mycket vatten och så i med en dl salt. Rör om, stoppa i ölen, vänta tio min, kallt som en isbjörns rövhål:tummenupp

Äh, allt går med rätt knep. Fyll en balja med is, fyll upp med lika mycket vatten och så i med en dl salt. Rör om, stoppa i ölen, vänta tio min, kallt som en isbjörns rövhål:tummenupp

Iofs, men känns lite ambitiöst, kylen fixar nog, till slut....

skulle säga hur varmt ett isbjörn rövhål var men när ja googla de kom de bara upp massa bilder på social demokrater! :tungan

kommer ihåg första ligget, ne vänta de gör jag ju fan inte .. :va

Jag minns, det sög. Allt skit om att första gången är speciell och det skönaste man varit med om är bara bullshit:D

Hon fick ont (:välutrustad :gnissla), jag hade svårt att få upp den och när vi väl kom igång så kunde jag helt enkelt inte komma. Fan vad värdelöst det var:gnissla

Fast hon kom tre gånger så det får man väl vara nöjd med:påläst :D

Iofs, men känns lite ambitiöst, kylen fixar nog, till slut....

Amatör, lägg i frysen åtminstone:huvet

Är det bara jag som är litet på pickalurven ikväll??:fyllisar

Nejdå:fyllisar

skulle säga hur varmt ett isbjörn rövhål var men när ja googla de kom de bara upp massa bilder på social demokrater! :tungan

MEn skitkul fjunis...:D

Last edited:
Jag minns, det sög. Allt skit om att första gången är speciell och det skönaste man varit med om är bara bullshit:D

Hon fick ont (:välutrustad :gnissla), jag hade svårt att få upp den och när vi väl kom igång så kunde jag helt enkelt inte komma. Fan vad värdelöst det var:gnissla

Fast hon kom tre gånger så det får man väl vara nöjd med:påläst :D

Amatör, lägg i frysen åtminstone:huvet

Nejdå:fyllisar

kukmätaretävlingsjävel!

min allra första gång var igentligen inte första gång, fick inte in den :va
välutrustad som fan! o hon va oskuld, och sen efter försökt lite började den tröttna och då var de fullständigt omöjligt!

försökte göra lika roliga skämt som dig!

kukmätaretävlingsjävel!

min allra första gång var igentligen inte första gång, fick inte in den :va
välutrustad som fan! o hon va oskuld, och sen efter försökt lite började den tröttna och då var de fullständigt omöjligt!

försökte göra lika roliga skämt som dig!

:D

Det kan ha varit det som var mitt problem också, har ingen aning:rofl
Känner igen det, du är inte ensam:såjaponken

Well, you fail:D

Ursäkta, hur gammal var tjejen som kom 3 gånger? ,

Ett par år äldre än jag, ej oskuld. Hon kan förvisso ha fejkat och sagt det för att vara snäll, jag hade ingen aning om vad som var vad just då:D Minns dock att hon som förspel ville att jag skulle jobba som fan med fingrarna på ett visst sätt framåt/uppåt så att jag blev helt trött i armen varpå hon spände sig i en jävla båge och gnydde (det var detta jag fick göra tre gånger under kvällen):hihi Fattade ingenting just då, fattade lite mer i efterhand vad det var man faktiskt pysslade med:D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back