Tråden för de nattaktiva!

Ett par år äldre än jag, ej oskuld. Hon kan förvisso ha fejkat och sagt det för att vara snäll, jag hade ingen aning om vad som var vad just du:D Minns dock att hon ville att jag skulle jobba som fan med fingrarna på ett visst sätt framåt/uppåt så att jag blev helt trött i armen varpå hon spände sig i en jävla båge och gnydde:hihi Fattade ingenting just då, fattade lite mer i efterhand vad det var man faktiskt pysslade med:D

hahhaha......tro d du vill. :tummenupp

Det var mer att jag hade tankarna "Du får 10 min på dig att göra det som göras ska" Grabbar som ska vara precis överallt på en och samma gång är inte uppskattat...

Jag blir väldigt lätt uttråkad :D

vafan dig vill man ju inte knulla,:rolleyes: damerna sköter förspelet sen ska dom ligga still!

manlighet mäts med kubik kommer där stå när 748an kommer!

Last edited:
hahhaha......tro d du vill. :tummenupp

Som sagt, hade ingen aning då och minns inte tillräckligt noga nu för att kunna avgöra retroaktivt (var ganska många år sen):D MEn det kändes verkligt då i alla fall, så jag håller fast vid att jag har 100% i orgasmresultat:D

Som sagt, hade ingen aning då och minns inte tillräckligt noga nu för att kunna avgöra retroaktivt (var ganska många år sen):D MEn det kändes verkligt då i alla fall, så jag håller fast vid att jag har 100% i orgasmresultat:D

lyssna inte på henne, hon e bara avundsjuk för hon aldrig uppnåt klimax! :rolleyes:

lyssna inte på henne, hon e bara avundsjuk för hon aldrig uppnåt klimax! :rolleyes:

Det är inte alla tjejer som har det, så det är inget vidare att skämta om;) Min brud hade exempelvis aldrig upplevt det... Förrän hon upplevde mig vill säga:yoparty :djävulenstunga

Last edited:
Fan va munter du är! Du tar i så att man misstänker att du är en glad jävel!

Jamen vaffan... Kom igen... Tror du verkligen killen ger sitt A-game när bruden funderar om hon saltat potatisen?

Man är väl för fan två när man knullar?!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti