Tråden för de nattaktiva!

Stackare...ja du tycker du ska ta å sälja lite av din egen...hemmagjorda:), så de får en riktigt trevlig Valborg...

Sprit har jag redan. :tummenupp Valborgen hänger nog mer på om man lyckas lura ut någon eller om det blir lika trist som det brukar. :/

(inte fan tänker jag sitta & supa själv)

Hade de bott lite närmare så hade man självklart bjussat på lite men småkidsen bor ju långtbortihelvete...

Du, jag bor i världens centrum!

pm=ligga...oj ngt jag missat eller jag kanske helt och hållet inte fattar vinken...:banana

stackarn har ju bara hört de stora pojkarna på sh prata om pm o ligga hela tiden så han tror ju att ligga är när man får ett pm, inte lätt dedär när man flytta hemifrån innan mamma o pappa hade blommor o bin snacket :D

Sprit har jag redan. :tummenupp Valborgen hänger nog mer på om man lyckas lura ut någon eller om det blir lika trist som det brukar. :/

Ja men det gör inte jag...

Last edited:

++++10 på den kommentaren...ja tror faktiskt han gör det, ingen idé du försöker ngt med honom...:tungan

pm=ligga...oj ngt jag missat eller jag kanske helt och hållet inte fattar vinken...:banana

PM från säckpipsälskare som vill ligga såklart;)

Fast nu när jag tänker efter så är det kanske själva pipan de älskar och vill ligga med...:va

stackarn har ju bara hört de stora pojkarna på sh prata om pm o ligga hela tiden så han tror ju att ligga är när man får ett pm, inte lätt dedär när man flytta hemifrån innan mamma o pappa hade blommor o bin snacket :D

Ja men det gör inte jag...

As:mad:

Inte jag heller, så pallra dig nu hit ögonaböj!

Last edited:
PM från säckpipsälskare som vill ligga såklart;)

Fast nu när jag tänker efter så är det kanske själva pipan de älskar och vill ligga med...:va

As:mad:

Inte jag heller, så pallra dig nu hit ögonaböj!

Jag sätter inte min fot i skåne...

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka