Tråden för de nattaktiva!

Stackare...ja du tycker du ska ta å sälja lite av din egen...hemmagjorda:), så de får en riktigt trevlig Valborg...

Sprit har jag redan. :tummenupp Valborgen hänger nog mer på om man lyckas lura ut någon eller om det blir lika trist som det brukar. :/

(inte fan tänker jag sitta & supa själv)

Hade de bott lite närmare så hade man självklart bjussat på lite men småkidsen bor ju långtbortihelvete...

Du, jag bor i världens centrum!

pm=ligga...oj ngt jag missat eller jag kanske helt och hållet inte fattar vinken...:banana

stackarn har ju bara hört de stora pojkarna på sh prata om pm o ligga hela tiden så han tror ju att ligga är när man får ett pm, inte lätt dedär när man flytta hemifrån innan mamma o pappa hade blommor o bin snacket :D

Sprit har jag redan. :tummenupp Valborgen hänger nog mer på om man lyckas lura ut någon eller om det blir lika trist som det brukar. :/

Ja men det gör inte jag...

Last edited:

++++10 på den kommentaren...ja tror faktiskt han gör det, ingen idé du försöker ngt med honom...:tungan

pm=ligga...oj ngt jag missat eller jag kanske helt och hållet inte fattar vinken...:banana

PM från säckpipsälskare som vill ligga såklart;)

Fast nu när jag tänker efter så är det kanske själva pipan de älskar och vill ligga med...:va

stackarn har ju bara hört de stora pojkarna på sh prata om pm o ligga hela tiden så han tror ju att ligga är när man får ett pm, inte lätt dedär när man flytta hemifrån innan mamma o pappa hade blommor o bin snacket :D

Ja men det gör inte jag...

As:mad:

Inte jag heller, så pallra dig nu hit ögonaböj!

Last edited:
PM från säckpipsälskare som vill ligga såklart;)

Fast nu när jag tänker efter så är det kanske själva pipan de älskar och vill ligga med...:va

As:mad:

Inte jag heller, så pallra dig nu hit ögonaböj!

Jag sätter inte min fot i skåne...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back