Good for you, min är fortfarande avställd. Tar emot som fan när det är bra väder.
fast det började regna påväg hem, är fan fortfarande för kallt för att man ska kunna njuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Good for you, min är fortfarande avställd. Tar emot som fan när det är bra väder.
du vet att d tar typ 2 sek att ställa på på nätet, inte alls komplicerat. Eller d e din mamma som gör det oxå?
![]()
fröken...huummm längesen ngn sa det....nää...har ju inga förslag, har bara trist, så vill ju bli lite underhållen..småpojkar....minderåriga...då kan vi ju inte diskutera vad som helst
![]()
fröken...huummm längesen ngn sa det....nää...har ju inga förslag, har bara trist, så vill ju bli lite underhållen..småpojkar....minderåriga...då kan vi ju inte diskutera vad som helst
![]()
Haha käften! Det är så att jag inte KAN köra än, är fortfarande sjukskriven efter att jag lyckades med konststycket att krascha i somras.
Snällt, tänkte vara med er fram till 01 då börjar tv-programmet jag somnat till de senaste nätterna, blir kanon de, rutiner![]()
Haha käften! Det är så att jag inte KAN köra än, är fortfarande sjukskriven efter att jag lyckades med konststycket att krascha i somras.
Du anar inte vad jag besitter för kunskaper damen.

![]()
![]()

Du har inte funderat på att gå o lägga dig då? =)
Det är väldans skönt
Dessa småpojkar har nog fått höra det mesta dock så de går nog bra att dra igång utan att de blir allt för generade![]()
I min ålder så är rutiner a och o![]()
Hahhah, inte är det väl någon minderårig här? (tror bestämt jag är yngst)

![]()
det är ingen konst att krasha, o en sjukskrivning är ju perfekt. massa tid att köra hoj.
![]()
nää skoja med dig plutten, hoppas att du är hel snart igen.
![]()
![]()

jo, tanken slog mig, det är skönt att sova, kanske ska göra desamma som dig då, var det 01.00 du sa?...jo de små fröna har nog hört det mesta
oh hur gammal e du?![]()
19 några månader till...

nä ja drar, besiktar hojjen 1300 imorn, wish me luck
Jag har bara en månad kvar
Lycka till! Eller ja, bara du har allt i ordning så behöver du ju inte lita till tur. Men ändå, hoppas att det går bra!
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |