topphastighet på en R6:a

Victor skrev:
Dissa inte Slappa, du kan få en :kocko eller en :fatta! på dig då.
Det var pga honom som de tog bort smiliesarna på bike. Det blev så hätsk stämning.

Han har snott ditt skämt med att visa urklipp på folk som ligger på hans ignorelista så dissa på... :mad:

Caffe skrev:
Han har snott ditt skämt med att visa urklipp på folk som ligger på hans ignorelista så dissa på... :mad:

Va? Har han gjort det, fy fan vad lågt. Tamigfan lägre än... ja, ni vet vad.

Edit: Från min sida är det inte ett skämt. Det är bara det att andra citerar honom då och då.

ja toppar en r6:a 310 som någon skrev innan så lovar jag att skicka min egen röv.... HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA :) :) :kocko

nöjd!

de e bra att ni bränner igång heta diskutioner men ja kan säga mig att ja sitter nöjd med 250 km/h som topp fast i en R6:a för det är ju ändå kännslan att åka båge o sen har man ju accet och smidigheten /Virre :)

kan man strypa en gsxr 750 / gsxr 1000 till 25 kW och köra lagligt på mellankort?

jag tycker att det verkar som att de flesta hojar som gör 240-300 i riktig toppfart visar ungefär 30km/h fel när man maxar dom. min förra hoj, gammelfirebladen, ska göra ca 255 och den fick jag upp i 285. enligt vad många skrivit här verkar deras r6'or visa ungefär 30 fel på toppen också.

sen måste jag skriva att jag tycker att toppfarten är extremt viktig på en sporthoj. på en motard eller cross eller glidarhoj spelar det ingen roll men sporthojar måste ha überhög toppfart. så är det bara :fakta
jag har precis sålt min blade av en enda anledning. för låg toppfart. nästa år blir det nått med mycket högre toppfart. trött på snigeltempot på rakorna.

Virtue skrev:
tjena ja fundrar på attköpa mig en liten R6:a efter min karriär i 125 klassen...
jag undrar då om nån har lite rolig info t.ex vad är topphastigheten på en yamaha R6 ostrypt me ett slip on på.. :confused:

På min mätare står det 294 kmh när jag pressar.... HHmmmmmm

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...