topphastighet på en R6:a

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
Rsex
tjena ja fundrar på attköpa mig en liten R6:a efter min karriär i 125 klassen...
jag undrar då om nån har lite rolig info t.ex vad är topphastigheten på en yamaha R6 ostrypt me ett slip on på.. :confused:

Virtue skrev:
tjena ja fundrar på attköpa mig en liten R6:a efter min karriär i 125 klassen...
jag undrar då om nån har lite rolig info t.ex vad är topphastigheten på en yamaha R6 ostrypt me ett slip on på.. :confused:
:corn

Virtue skrev:
oki de e ju lite bra ändå...det är ju iaf nästan 100 km/h mer än nu
R6:orna e ju inga slöa hojar direkt... det du ska egentligen vara ute efter är prestandan... vilket ifs toppfarten är en del av, men handlingen är nog viktigare än toppfarten.. men men, man vill ju inte att ens hoj ska va slö heller...

Fin hoj R6:an :tummenupp

Last edited:
Dioxin skrev:
R6:orna e ju inga slöa hojar direkt... det du ska egentligen vara ute efter är prestandan... vilket ifs toppfarten är en del av, men handlingen (hur den tar kurvor och hur chassit är osv är nog viktigare än toppfarten.. men men, man vill ju inte att ens hoj ska va slö heller...

Fin hoj R6:an :tummenupp

haha jo kurvtekniken e ju guld värd för de e en skön kännsla men ja vill ju kunna dra mina polares bilar i toppspeeden liksom...

klart de e en fin hojj =)

Virtue skrev:
haha jo kurvtekniken e ju guld värd för de e en skön kännsla men ja vill ju kunna dra mina polares bilar i toppspeeden liksom...

klart de e en fin hojj =)

Det beror ju på vad de har för bil, men de får sig en race iaf...

Det är väl högst orelevant eftersom du ändå ska åka strypt i ett par år?

Nähä, du tänker åka olagligt, tjöp en Retta direct, eller turbobusa, då kan du köra ifrån polarens SAAB rakt fram på bra väg...

Eller så växer du upp och inser att topphastighet är ett dåligt mått på penislängd...

Dioxin skrev:
Inte riktigt va? Han borde lätt slå de upp till 200 iaf skulle jag tippa på.
Ah, köp och prova! Du lär inte bli besviken på den hojen iaf.. har aldrig ägt en men kompisen som har en sån har aldrig klagat..

good luck :yoparty

oki har nog inte råd att köpa en 05:a så vilken årsmodell tror ni är bäst mellan typ 00 och 03??

GuW skrev:
Det är väl högst orelevant eftersom du ändå ska åka strypt i ett par år?

Nähä, du tänker åka olagligt, tjöp en Retta direct, eller turbobusa, då kan du köra ifrån polarens SAAB rakt fram på bra väg...

Eller så växer du upp och inser att topphastighet är ett dåligt mått på penislängd...[/QUO

:arsele

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...