Tjejer var är ni??? *letar i detta kill hav*

Mattias skrev:
missil

Självstyrande projektil, ofta i form av raket. Nazi-tyskland utvecklade under andra världskriget V1- och V2-bomber, som var små, förarlösa raketflygplan med stor sprängladdning. V1- och V2-bomber användes mot London och andra engelska storstäder. Teknologin är sedan vidareutvecklad bl.a. i USA och andra länder med långdistansvapen.
svara dådå.. vill veta.. ;)

Bikerbitch skrev:
Nej jag är en riktig rookie själv så jag har inga direkta råd. Kör någon bankörning i sommar.
haha.. okej.. bra råd *blink* haha.. händer annars då? i snön? om det nu finns någon där du befinner dejje..

Victor skrev:
Allså, slå mig om jag verkar elak men kan inte du förklara ditt nick?
Jag har läst så mycket om att Mattias spöar ROLLER på bana hela tiden, och eftersom jag har en likadan hoj som Mattias(PLASTMISIL) som ju verkar va så snabb, så förefaller mitt val av namn att vara helt naturligt.. :confused:

-PLASTMISIL- skrev:
Jag har läst så mycket om att Mattias spöar ROLLER på bana hela tiden, och eftersom jag har en likadan hoj som Mattias(PLASTMISIL) som ju verkar va så snabb, så förefaller mitt val av namn att vara helt naturligt.. :confused:

Var -PLASTMISSIL- upptaget eller?
Well, I´l rest my case. Och slår mig själv en smula.

Bikerbitch skrev:
När tog du körkortet?
skrev precis upp för tung så det blir nog uppkörning i april!! men har haft lätt i ja vad blir det.. 4år tänkte spara ihop lite pengar till hojj å gav mej inte förän jag hade råd att ta körkort för tung direkt och till en hojj å nu har jag gjort det så.. =) du då?

Victor skrev:
Var -PLASTMISSIL- upptaget eller?
Well, I´l rest my case. Och slår mig själv en smula.
bra att du slår dig själv lite, så slipper jag :hihi
felstavat eller inte det är frågan!? vi kikar lite på sannolikheten att det är det ena eller det andra genom att beskåda formeln n=ln(a^5*(3g täckningen i inre delarna av småland)). Som du ser så innehåller formeln den helt avgörande faktorn 3g täckningen i inre delarna av småland vilket gör att frågan inte helt kommer att kunna besvaras eftersom man inte helt säkert kan säga vilken 3g operatör som fanns med vid beräkningen som gjordes vid valet av forumnamnet. `Fattar du?

Luckygirl skrev:
haha.. *trög* kanske vore nått för mej.. vem vet.. men jag har så mö planer i sommar så jag vet inte om jag hinner med allt haha..
Börja med att ta körkortet. Jag har haft lappen sen 2003. Blir automatiskt tungt nu i sommar.

Bikerbitch skrev:
Börja med att ta körkortet. Jag har haft lappen sen 2003. Blir automatiskt tungt nu i sommar.
jo jag vet att mellan blir autom tung efter 2 år.. men som sagt jag ville ha alla pengar samlade till en tung hoj å nytt körkort.. har bara lätt nu juh.. =)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT