Tjejer var är ni??? *letar i detta kill hav*

Luckygirl skrev:
jo jag vet att mellan blir autom tung efter 2 år.. men som sagt jag ville ha alla pengar samlade till en tung hoj å nytt körkort.. har bara lätt nu juh.. =)

Varför tar ni inte tung på en gång?? Det är väl inte så där jätte mycket skillnad??

Luckygirl skrev:
jo jag vet att mellan blir autom tung efter 2 år.. men som sagt jag ville ha alla pengar samlade till en tung hoj å nytt körkort.. har bara lätt nu juh.. =)

Du har bara körkort för lätt mc och du snackar om att rejsa mot andra med tunga hojar? :D

Jag börjar mer o mer tro att nån på forumet har haft tråkigt o gjort en till användare. :hihi

Mie skrev:
Har inte bestämt så mycket mer än att jag ska på Lelle och på nån mekkurs för tjejer..
gött.. min pajjk jobbar juh på mc firma så han får sköta allt mekande ;) haha.. men lelleträffen är given.. så oxå highchaparall bara det blir bättre än förra året var så tråkiht väder.. funderar lite på svinträffen på öland me.. men det verkar vara sånt jävla svineri där ;) haha.. men det är la enbart därför den heter så ;)

Solid snake skrev:
Du har bara körkort för lätt mc och du snackar om att rejsa mot andra med tunga hojar? :D

Jag börjar mer o mer tro att nån på forumet har haft tråkigt o gjort en till användare. :hihi
haha.. tro vad du vill ;) men måste man ha hållt sej till lätt mc då? har kört hela sommaren på tung så.. *ler* man måste juh "övningsköra" me juh..

Luckygirl skrev:
haha.. tro vad du vill ;) men måste man ha hållt sej till lätt mc då? har kört hela sommaren på tung så.. *ler* man måste juh "övningsköra" me juh..

Övningskört själv eller?

Mie skrev:
Varför tar ni inte tung på en gång?? Det är väl inte så där jätte mycket skillnad??
jo det är juh det jag gör.. tänkte att om jag tog mellan så var jag tvungen att vänta i 2år på att det ska bli tung men väntar jag till att åldern går in så tar jag det med en gång.. =)

Luckygirl skrev:
gött.. min pajjk jobbar juh på mc firma så han får sköta allt mekande ;) haha.. men lelleträffen är given.. så oxå highchaparall bara det blir bättre än förra året var så tråkiht väder.. funderar lite på svinträffen på öland me.. men det verkar vara sånt jävla svineri där ;) haha.. men det är la enbart därför den heter så ;)

Du har tur du då.. men jag tycker att det är skoj att kunna skruva själv så man slipper ringa nån stackare hela tiden ( tack till stoppsladd & engel) när man inte förstår varför det låter konstigt..
hmm.. just nu känns alla träffar ganska långt borta med all j*a snö.. tyvärr kommer jag jobba väldigt mycket i sommar så man får väl se vad som hinns med i träffväg.. det viktigaste e ju att man hinner åka hoj ialf.

Luckygirl skrev:
jo det är juh det jag gör.. tänkte att om jag tog mellan så var jag tvungen att vänta i 2år på att det ska bli tung men väntar jag till att åldern går in så tar jag det med en gång.. =)

ja jag förstår inte varför dom som har åldern inne allafall tar "mellan".
Uppkörningen ska väl vara lite lättare nu utan " garage vändningen"? Hoppas det går bra för dig ialf..

Mie skrev:
Du har tur du då.. men jag tycker att det är skoj att kunna skruva själv så man slipper ringa nån stackare hela tiden ( tack till stoppsladd & engel) när man inte förstår varför det låter konstigt..
hmm.. just nu känns alla träffar ganska långt borta med all j*a snö.. tyvärr kommer jag jobba väldigt mycket i sommar så man får väl se vad som hinns med i träffväg.. det viktigaste e ju att man hinner åka hoj ialf.
jo jag hoppas att jag får kortet någorlunda fort har inte fått tiden för uppkörningen än.. men på körskolan sa dom att dom börjar med dom i april så.. *längta*
jo jag har så mycket planerat så jagvet inte var jag ska börja =)

Mie skrev:
ja jag förstår inte varför dom som har åldern inne allafall tar "mellan".
Uppkörningen ska väl vara lite lättare nu utan " garage vändningen"? Hoppas det går bra för dig ialf..
jo dom har tagit bort den å så är det inte tidtagning på hinderbanan längre *Gött* jodå det ska nog bli bra *Wiee* längtar till sommarn..

Här har du en tjej till. Blir bankörningar med motarden i sommar.

En tjej till här! :)

Så fort snön försvinner, drar jag på skinnstället och sticker ut på hojen. Tänker dock nöja mig med att köra på vägar.
Men tills snön försvinner, låtsas jag att 855:an är en rallybil. Älskar att köra snabbt med stereon på högsta volym...
drive.gif

Det största mysteriet med den här tråden är att 9 av 10 tror att trådstartaren är seriös. Det om något är en gåta.

Markus skrev:
Det största mysteriet med den här tråden är att 9 av 10 tror att trådstartaren är seriös. Det om något är en gåta.
Klart att tjejen är seriös, hon är ju sugen på att rejsa när hon fixat sitt kort, har för mig att hon inte hade ngt. :)

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back