Tjejer var är ni??? *letar i detta kill hav*

Luckygirl skrev:
åh.. roliiit!! men det är la kul.. *ehe* gå me lätta kläder å le lite.. haha.. (har lite förutsagda meningar om depå tjejer) så du får behandla om mejje!!

haha lätta kläder och le, ingen risk att jag stroppar runt i depån...
kommer få slita så de räcker och blir över...

har oxå mina förutfattade meningar om tjejer
så jag ska inte säga nåt

Luckygirl skrev:
nej det har jag tyvärr inte.. om inte körningen på flygfältet här hemma räknas ;) haha.. tack för prisuppgifterna.. du dådå? har du kört bana me ellr? antar detta ialf..

Ja jag har kört lite bana innan. Gör det du också innan du tar licens. Kan vara bra att veta lite vad det handlar om iallafall.

anja skrev:
näasså. nu har du nog fått nåt om bakfoten. sådär som du beskriver det har jag aldrig sett alicia.

haha ne de hoppas jag att du inte har
tack för ditt stöd :hihi

ska du tävla i sommar el?
då lär vi synas
swedie använder mig som depåslav i sommar
hur de nu ska gå

anja skrev:
näasså. nu har du nog fått nåt om bakfoten. sådär som du beskriver det har jag aldrig sett alicia.
nej, jag menade inte att hon var det heller ;) man lägger juh oftast bara märke till dom lättklädda för det är juh det dom vill så finns det juh dom som jag (på mc mässor) som håller sej till det stilrena som såna som kollar bakom "ridåerna" ser å ler åt ;)

Luckygirl skrev:
nej, jag menade inte att hon var det heller ;) man lägger juh oftast bara märke till dom lättklädda för det är juh det dom vill så finns det juh dom som jag (på mc mässor) som håller sej till det stilrena som såna som kollar bakom "ridåerna" ser å ler åt ;)

:va :va

Alicia skrev:
haha lätta kläder och le, ingen risk att jag stroppar runt i depån...
kommer få slita så de räcker och blir över...

har oxå mina förutfattade meningar om tjejer
så jag ska inte säga nåt
va bra ;) haha.. när det är skönt att träffa tjejer som kan visa att dom "är någonting" utan att visa upp sej för att vara det om du förstår? fattar nog inte riktigt själv va jag skriver men men haha.. hoppas att du förstår vad jag menar ialf.. *ler*

Bikerbitch skrev:
Ja jag har kört lite bana innan. Gör det du också innan du tar licens. Kan vara bra att veta lite vad det handlar om iallafall.
Jo jag kan tänka mej att man ska prova på det innan man börjar på "riktigt" haha.. har du några råd ellr?? ;)

Luckygirl skrev:
Hallå brudar?!
bara vill kolla så att ni lever?!
å kolla så att inte alla killar har kedjat fast er med sina bojjor :)

Vem vill ta ett race i sommar?? //

Om du vill rejsa,kolla med Mary här på forumet.

(Farbron ,förnedrad och frånkörd)

:gnissla

Luckygirl skrev:
va bra ;) haha.. när det är skönt att träffa tjejer som kan visa att dom "är någonting" utan att visa upp sej för att vara det om du förstår? fattar nog inte riktigt själv va jag skriver men men haha.. hoppas att du förstår vad jag menar ialf.. *ler*

jag är mig själv i alla tillfällen, har inget behov av att synas och klä mig lättklätt..

tror jag fattar vad du menar iallafall

Alicia skrev:
jag är mig själv i alla tillfällen, har inget behov av att synas och klä mig lättklätt..

tror jag fattar vad du menar iallafall
det är bra det ;) haha.. hur långt har du kommit då? på teorin?

-PLASTMISIL- skrev:
.Jag är oxå rätt så nyfiken på att få höra vad du kommit fram till..

missil

Självstyrande projektil, ofta i form av raket. Nazi-tyskland utvecklade under andra världskriget V1- och V2-bomber, som var små, förarlösa raketflygplan med stor sprängladdning. V1- och V2-bomber användes mot London och andra engelska storstäder. Teknologin är sedan vidareutvecklad bl.a. i USA och andra länder med långdistansvapen.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!