du å jag vid en vit linje.. en fallande sjal å försten till mål..Mattias skrev:Vad menar du med "race"?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du å jag vid en vit linje.. en fallande sjal å försten till mål..Mattias skrev:Vad menar du med "race"?
Luckygirl skrev:Jo har sett att det finns.. men man märker juh att det finns fler när man väl söker efter er! kul!!
det blir det för mejje med till sommaren dådå!!
Luckygirl skrev:du å jag vid en vit linje.. en fallande sjal å försten till mål..![]()
jo vi i Adrenalin har tänkt att åka dit vi me så det kan det mycket säkert bliMirran skrev:Vi kommer att åka till Lelle träffen, så där kan det ju bli ett rejs!
jajamensan!!! är rätt sugen dådå!! har du prisuppgifter me ellr??Bikerbitch skrev:ska du ta roadracinglicens och börja tävla ?
okej.. hur mår du sen dådå??Mattias skrev:Dragracing? Uttalas "dräggräjsing", vilket är jävligt träffande.
Luckygirl skrev:kanske blir några bandagar vem vet?! har du några förslag??
kortet behöver inte kosta så mycket.. låna grannens moppe å öva påAlicia skrev:Blir väl en hel del i sommar, vet inte vilka datum el nåt sånt,
finns säkert nån som vet =)
Jag ska försöka ha råd med licens i april, sen ska jag ha råd att ta kortet oxå
shit va allt ska kosta pengar
vem vet, vi kanske syns i sommar nån gång
Tjena!klart vi lever, här är det inga killar som kedjar fast oss, snarare tvärt omLuckygirl skrev:Hallå brudar?!
bara vill kolla så att ni lever?!
å kolla så att inte alla killar har kedjat fast er med sina bojjor![]()
Vem vill ta ett race i sommar?? //
Luckygirl skrev:kortet behöver inte kosta så mycket.. låna grannens moppe å öva påhaha..
nä men kör mycket hemma! om du har körkort så är juh teorin en bullshit.. jag gjorde min på 4dagar sen fick jag uppskrivning!!
så jag önskar dej ett: lycka till!
klart vi syns! finns många träffar på denna jord dom jag gillar lelleträffen å highchaparal!! ett måste =)
Luckygirl skrev:jajamensan!!! är rätt sugen dådå!! har du prisuppgifter me ellr??
men fan då måste man juh skaffa en till hoj.. man vill juh inte skada den "fina" på bana å inte få ut försäkringen =)
haha.. det är så det ska va-PLASTMISIL- skrev:Tjena!klart vi lever, här är det inga killar som kedjar fast oss, snarare tvärt om![]()
jo det blir det nog! men alla brukar juh vara en dagsfärd härifrån så jag siktar på dom runt okring här iår.. max 4timmar.. längre så får jenna ont som *pip* i röven å ryggen *ehe* du då? antar att det kommer att bli endel nu då när du ska träda på banan..Alicia skrev:flunkade förra veckan på teorin, helt cepefrågor, mc-frågorna är ju hur enkla som helst, men bilfrågorna är konstiga och ändå har man haft b-körkort i tre år.
kommer du på några tävlingar i sommar?
Luckygirl skrev:jo det blir det nog! men alla brukar juh vara en dagsfärd härifrån så jag siktar på dom runt okring här iår.. max 4timmar.. längre så får jenna ont som *pip* i röven å ryggen *ehe* du då? antar att det kommer att bli endel nu då när du ska träda på banan..
nej det har jag tyvärr inte.. om inte körningen på flygfältet här hemma räknasBikerbitch skrev:Licenskursen på Sviestad kostar 950 :- [www.lms.se] och på Gelleråsen kostar den 1700:- tror jag. Har du kört bana innan eller?
flamebait? okej jag kan vara lite trög ibland men men.. jag tror att du allt är lite sotis!!Victor skrev:Jag tror att det här är en flamebait även om jag inte förstår hur.
Alla indianer är inte i tältet.
åh.. roliiit!! men det är la kul.. *ehe* gå me lätta kläder å le lite.. haha.. (har lite förutsagda meningar om depå tjejer) så du får behandla om mejje!!Alicia skrev:haha förstår de, jo de blir väl en del, bara jag har råd
blir nästan alla SM och SO tävlingar, ska slava som depåslav i sommar
Luckygirl skrev:åh.. roliiit!! men det är la kul.. *ehe* gå me lätta kläder å le lite.. haha.. (har lite förutsagda meningar om depå tjejer) så du får behandla om mejje!!
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten