hjälp till dåNisse Järnet skrev:Ap ap ap! Kill hav står detFöresten så behvös det lite fler bilder i den här tråden!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hjälp till dåNisse Järnet skrev:Ap ap ap! Kill hav står detFöresten så behvös det lite fler bilder i den här tråden!
![]()
är juh ganska ny här ser du vällNisse Järnet skrev:Ap ap ap! Kill hav står detFöresten så behvös det lite fler bilder i den här tråden!
![]()
Luckygirl skrev:*garv* blev lite irriterad där.. varför kan man inte starta en tråd utan att alla ska fråga ut en å misstänka en för massa grejjor? jag tyckte att det verkade vara en kul grej men men.. *ler* //
Tack för dit stöd-PLASTMISIL- skrev:Eller kanske är det en uttråkad tjej som drömmer om att fixa sitt efterlängtade kort..Äsch, har ingen aning.
Luckygirl skrev:"fan vem är det som kör den bilen?" säger min pappas gamle rally kompis på grusvägen..
"fan har du missat det?" säger bäck
"vadådå? han kör juh nästan snäppet bättre än mej, hade inte linkan legat framför så hade han kört ifrån mej" säger pappas rally kompis
"haha, inte han.. Hon.."
så har jag inte blivit av med det nu så blir jag inte av med det sen![]()
måste juh vila.. har vart magsjuk nu den i går natt så nu måste man juh vila upp sej efteråt.. man är lite klen i kroppen må jag säga2fast4hjo skrev:Har ni lyckats skrämma iväg luckygirl![]()
alla goa SH-are.
![]()
haha.. om du hinner innan jag kommer att sticka ifrån dejMarkus skrev:Jag är inte så värst inne i det där hbt-träsket, men visst - ett snabbt kläm kan jag väl bjuda på.
Ja men vafan jag är inte tjej juLuckygirl skrev:hjälp till då![]()
Luckygirl skrev:Tack för dit stöd
haha.. när inte niod på han utan dom som tror att jag är en lillpille som raggar tjejer2fast4hjo skrev:Ähh,roller är bäst på detta forum, han menar inget illa.
Luckygirl skrev:haha.. om du hinner innan jag kommer att sticka ifrån dej*kaxig innan körkort*
haha.. tyck vad du vill..Solid snake skrev:Tror du att mc går ut på att man ska köra fortast hela tiden?
Du kanske är ghostrider....
Tycker du kan släppa den attityden, du låter som en liten mopedist som ska vara snabbast i grannskapet, inte för att vara taskig men så är det.
ha.. neee.. vill inte har en bild det räckerNisse Järnet skrev:Ja men vafan jag är inte tjej juDu får börja
![]()
Luckygirl skrev:haha.. tyck vad du vill..
har alltid hört att jag är svår att förstå så varför ska du göra det?
Det jag skrev hade ingenting me snabbhet att göra.. bara så¨du vet.. =)
men du ge dej.. bara för att du är en tjej som vill vara kille så behöver inte jag vara en kille som vill vara tjej..Markus skrev:Är det...:
a)oroande
eller
b)inte oroande
...att personen i fråga behöver stöd beträffande sin egen könsbestämning? Hjälp går nog att få, men stöd?![]()
haha.. gärna får jag låna din då?Solid snake skrev:När man snackar om rejs så handlar det ofta att det ska gå så fort som möjligt, men du kanske ville rejsa med permobil? Isåfall så är långa farbron en bra motståndare.
Luckygirl skrev:haha.. gärna får jag låna din då?
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |