Tjejer var är ni??? *letar i detta kill hav*

-PLASTMISIL- skrev:
Klart att tjejen är seriös, hon är ju sugen på att rejsa när hon fixat sitt kort, har för mig att hon inte hade ngt. :)

Tjejen är i själva verket en uttråkad kille. Har du sett någon annan som orkar svara på alla inlägg, samt med en ny fråga i samma inlägg? Har du sett någon annan som så väl lever upp till lunar-biker-stereotypen?

-PLASTMISIL- skrev:
Klart att tjejen är seriös, hon är ju sugen på att rejsa när hon fixat sitt kort, har för mig att hon inte hade ngt. :)

Rejs precis när man har fått körkort, ska bli intressant att se hur länge det kortet stannar.

(Såvida det inte är på bana.)

Markus skrev:
Tjejen är i själva verket en uttråkad kille. Har du sett någon annan som orkar svara på alla inlägg, samt med en ny fråga i samma inlägg? Har du sett någon annan som så väl lever upp till lunar-biker-stereotypen?
Eller kanske är det en uttråkad tjej som drömmer om att fixa sitt efterlängtade kort..Äsch, har ingen aning.

Cathy skrev:
Hej, hej...
Jag är tjej och jag lever.....................som i dvala. :näsblod
Har aldrig kört bana, men det är kanske nåt man skulle testa till sommaren.
Om det ändå kunde bli sommar snart!!!!!!!!!!!!! :brinnerup

Fast du ser rätt död ut... :lol :7peta

Markus skrev:
om du tror att jag är en kille så visst var god ta på min äkta tuttar!

Solid snake skrev:
Rejs precis när man har fått körkort, ska bli intressant att se hur länge det kortet stannar.

(Såvida det inte är på bana.)
"fan vem är det som kör den bilen?" säger min pappas gamle rally kompis på grusvägen..
"fan har du missat det?" säger bäck
"vadådå? han kör juh nästan snäppet bättre än mej, hade inte linkan legat framför så hade han kört ifrån mej" säger pappas rally kompis
"haha, inte han.. Hon.."

så har jag inte blivit av med det nu så blir jag inte av med det sen ;)

Emmi skrev:
Här har du en tjej till. Blir bankörningar med motarden i sommar.
gött.. kommer att prova det till sommarn med men inte motard då =) killen är jävligt sugen på en sådan.. grabben med guldbrallorna /tror han =)

exiteme skrev:
En tjej till här! :)

Så fort snön försvinner, drar jag på skinnstället och sticker ut på hojen. Tänker dock nöja mig med att köra på vägar.
Men tills snön försvinner, låtsas jag att 855:an är en rallybil. Älskar att köra snabbt med stereon på högsta volym...
drive.gif
det är slönt att höra! gillar tjejer som vet vart gasen sitter.. finns lite för lite med sådana i borås.. =)

RoLLER skrev:
Jag tror att du e kille! jag tror att du e kille....! får jag provkänna!?!?!?!?!?!?!?!?
*garv* blev lite irriterad där.. varför kan man inte starta en tråd utan att alla ska fråga ut en å misstänka en för massa grejjor? jag tyckte att det verkade vara en kul grej men men.. *ler* //

Luckygirl skrev:
om du tror att jag är en kille så visst var god ta på min äkta tuttar!

Jag är inte så värst inne i det där hbt-träsket, men visst - ett snabbt kläm kan jag väl bjuda på.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla