LIGGA ?
Den här typen av meddelanden tillför ingenting.
Jag har nu rensat tråden 2ggr och kommer föreslå åtgärd om det postas igen
Proceed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LIGGA ?
Hej Ronja, Jag håller oxå på att ta mitt Mc kort, och jag kommer aldrig ångra mig, jag har kört en del privat, och har hållit på med mc från o till sen mitten av 70 talet, det är en livsstil, och jag ångrar ingenting, jag bara älskar hojar och vissa gillar dom andra inte, men lycka till, ska gå in på den där Fb sidan o kolla, jag vill oxå ha lite tips..![]()

Tack snälla alla för era svar! Superkul att så många engagerar sigJag kommer börja med att köra på skolan... Sitter väl lite i panikens panik då dem höjer åldern nästa år till 24 och jag har två år dit :/ Men ska ge mig fan på att klara det och vara envis som jag alltid är så tror jag nog det ska gå vägen!
![]()

Tack snälla alla för era svar! Superkul att så många engagerar sigJag kommer börja med att köra på skolan... Sitter väl lite i panik
ens panik då dem höjer åldern nästa år till 24 och jag har två år dit :/ Men ska ge mig fan på att klara det och vara envis som jag alltid är så tror jag nog det ska gå vägen!![]()
Men tärnsjö låter som om de ligger nära gbg och isf så hade du kunnat få övningköra med mig Haha ja jag tycker redan det vart roligare att spendera på hjälm, ställ osv. Så det känns som pengarna kommer gå till något jag verkligen kommer gillaTyvärr så ligger tärnsjö utanför uppsala så det är en bit från gbg men tack så vänligt för erbjudandet
Jag har kört vespa och fyrhjuling men det var ju ett bra tag sen... Jag hoppas det kommer gå bra ändå och det inte kommer ta en hel vecka bara o lära sig växla :/ Första dagen skulle vi köra 6 tim på en trafikövningsplats så jag börjar redan tycka synd om mina små händer
![]()

hahaha ja hela jag kommer nog vara väldigt väldigt trött men samtidigt ska det bli riktigt kul!![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |