TisdagsTur™ 6 Oktober med stor reservation för höst!

:banana Barnvakt kirrad. Jag kommer på TT:banana Hoppas bara att det inte blir nått regn. Det blir ju mörkt rätt tidigt... Hur långt/länge är planen att vi ska köra?:va

Vi bör vara tillbaka i hbg absolut senast 19:30 så vi får se till att komma iväg 18:00 sharp.....

Blir väl ungefär samma runda som förra tisdagen Hbg-Stenestad-Ljunbyhed-Krika-Stenestad-Hbg-Donken-Shell:)

Vi bör vara tillbaka i hbg absolut senast 19:30 så vi får se till att komma iväg 18:00 sharp.....

Blir väl ungefär samma runda som förra tisdagen Hbg-Stenestad-Ljunbyhed-Krika-Stenestad-Hbg-Donken-Shell:)

Ok. Jag var inte med förra gången. Detta blir faktiskt premiär för mig. Ja, jag vet jag är lite trög. Jag ska göra mitt bästa för att komma i tid. Vi ses i morn då

enligt yr.no ska det inte börja regna förrän vid 22 har jag för mig:tummenupp Så jag tycker vi kör den rundan som vbk beskrev högre upp, den som vi körde sist:)

VI MÅSTE JU BARA KÖRA PÅ SISTA TT:N!!!!!!!!!! Jag e superladdad redan (efter 2 rundor på åsen idag :yoparty)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti