TisdagsTur™ 6 Oktober med stor reservation för höst!

Jag brukar va me på dom flesta TT men denna hoppade jag av olika anledningar. Hoppas ni har haft skojj! :tummenupp

Vafan? Jag såg ju dig på YC? :va Hoppade du av efter det? och VARFÖR i såf all? skäms *strutta omkring och göra kycklingljud*

Men kör aldrig om mig igen som du gjorde på hemvägen mot Höganäs mitt ego mår inte så bra då:tungan

:krama det är inte lätt....

Vafan? Jag såg ju dig på YC? :va Hoppade du av efter det? och VARFÖR i såf all? skäms *strutta omkring och göra kycklingljud*

:krama det är inte lätt....

Jag följde aldrig med på TT därför hoppade jag inte av heller! Jag kom till YC därför att en kompis hade ärenden o göra där. Sen var vi på Honda Center också o fixade en grej. Så vi kom bara ner o hälsade på er!
Han kunde inte köra TT då hans däck var helt slut! TYVÄRR! :( Men det var kul o träffa er lite! Som tack som mobbas och retas ni nu! :gnissla Typiskt! :D :krama

Vem vet man kanske hänger med till sommaren igen och då får jag vel hålla i RL så där blir lite fart!:glömdet

Får tacka för ett trevligt avbrott på jobb idag:yoparty

Undrade först vad det var för idioter som kom utanför och tokvarvade, och så va det ni:D

Efterlysning!

Shit shit shit jag har blivit av med gargenyckeln​
:gnissla:huvet:död
Någon som sett/tagithandom stor nyckel, kanske igår på espressohouse, typ dörrnyckel med fyrkantigt huvud? Jag ska ringa till cafeet oxå så fort dom öppnar. Jag är dödens om jag inte hittar den. Finns inga kopior!!!

Shit shit shit jag har blivit av med gargenyckeln​
:gnissla:huvet:död
Någon som sett/tagithandom stor nyckel, kanske igår på espressohouse, typ dörrnyckel med fyrkantigt huvud? Jag ska ringa till cafeet oxå så fort dom öppnar. Jag är dödens om jag inte hittar den. Finns inga kopior!!!

ajdå :gnissla
kollat noga igenom alla kläder, väskor, kuts osv. du hade igår?
Brukar bli att man lätt stressar upp sig när man upptäcker att något är borta och sedan slarvletar i panik... vad hade du nykeln senast? ställdes inte hojen in i garaget?

ajdå :gnissla
kollat noga igenom alla kläder, väskor, kuts osv. du hade igår?
Brukar bli att man lätt stressar upp sig när man upptäcker att något är borta och sedan slarvletar i panik... vad hade du nykeln senast? ställdes inte hojen in i garaget?

Nä jag körde direkt hem igår. Började leta efter nyckeln imorse när jag skulle ställa in hojen men hittade den inte. Har kollat kläderna och ringt till cafeet - FAAN! Kollat på golvet i hallen och tok-letat på andra tänkbara ställen om jag tappat den hemma eller om jag lagt den någonstanns utan att ha tänkt på det. Hade nyckeln lös i samma ficka som pengarna så kan hända att den ramlat ut på cafeet eller nått. :va Funderar på att köra dit och kolla i fotöljen där jag satt. Åh så jä-la frustrerande. Dom andra kommer döda mig förmodligen efter att jag betalat låssmeden :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT