TisdagsTur™ 6 Oktober med stor reservation för höst!

Oooooooh mörkt och läskigt ju stackars liten:arsele

Mmm precis!! Äntkligen någon som förstår mig! :krama Tacka masen! :D

På väg hem fick vi hjälpa en mc snubbe i nöden! Det var nog tur som f'an att vi kom annars hade han nog stått där fortfarande!

Så dagens goda gärning är gjord BY KRISS THA SUNRIDER! :gnissla Ni få hålla utkik efter dagens ros i tidningen! ;)

Va snäll nu VBK. Det är inte lätt att va mörkrädd. Han kanske inte har lyse på hojen?

hahaha Känner inte dig, men visst har han lyse på hojen! :D
Jag brukar va me på dom flesta TT men denna hoppade jag av olika anledningar. Hoppas ni har haft skojj! :tummenupp

Last edited:
Mmm precis!! Äntkligen någon som förstår mig! :krama Tacka masen! :D

På väg hem fick vi hjälpa en mc snubbe i nöden! Det var nog tur som f'an att vi kom annars hade han nog stått där fortfarande!

hahaha Känner inte dig, men visst har han lyse på hojen! :D
Jag brukar va me på dom flesta TT men denna hoppade jag av olika anledningar. Hoppas ni har haft skojj! :tummenupp

1:a TT för mig och ja vad ska man säga... :eek:
Jag frös inte iaf

Jaha så det var första TT för dig? :) Va kul! Hoppas du hade skojj! :tummenupp
Ursäkta om jag inte presenterade mig, men wilcan blev så glad över att se mig så han började kramas o ha sig! hahah :va :D

haha nä de e lugnt. Försökte mest hålla mig ur vägen. Kände mig som värsta bromsklossen ju.

ja nej det förståss men hur vet man vad som är "rätt plats":va

Om tex jag inte kör lika "fort" som han bakom mig då håller jag upp han och det bildas luckor i ledet. Då är min plats kanske bakom han istället för framför.. Så ledet byggs upp av olika tempo inom samma led. hehe

Hittar alla sin plats i ledet så slipper man "tappa" den som kör bakom. Man ska ju ha uppsikt i backspeglarna och ha koll på den bakomvarande.

Men sådant kommer efter hand. Är man osäker och inte har kört med oss innan så brukar man börja någonstanns längst bak för att känna efter. Är man säkrare och kommer upp i tempo så flyttar man längre fram.

HUVUDSAKEN är att man kör efter sin egen förmåga och inte faller för så kallad "grupptryck"! Låter fjantigt men helt sant!

Last edited:
ja nej det förståss men hur vet man vad som är "rätt plats":va

Jag tycker alla låg på rätt plats idag, inga som hamnade på efterkälken och ingen behövde förhoppningsvis köra med för små marginaler:)

Imponerad över uppslutningen fastän alla var medvetna om att det skulle bli en riktigt kort runda pga mörkret och att det inte är högsommarvärme:tummenupp

Det är skoj att det hela tiden dyker upp nya TT deltagare och förhoppningsvis känner ni er välkomna i gänget:yoparty

Om tex jag inte kör lika "fort" som han bakom mig då håller jag upp han och det bildas luckor i ledet. Då är min plats kanske bakom han istället för framför.. Så ledet byggs upp av olika tempo inom samma led. hehe

Hittar alla sin plats i ledet så slipper man "tappa" den som kör bakom. Man ska ju ha uppsikt i backspeglarna och ha koll på den bakomvarande.

Men sådant kommer efter hand. Är man osäker och inte har kört med oss innan så brukar man börja någonstanns längst bak för att känna efter. Är man säkrare och kommer upp i tempo så flyttar man längre fram.

HUVUDSAKEN är att man kör efter sin egen förmåga och inte faller för så kallad "grupptryck"! Låter fjantigt men helt sant!

Eller hur :va

jaja äsch det ger väl sig. Jag hade kul iaf. (Trots några helvettesjävlaskitwtf-situationer :skrämd) Synd att det blir mörk så fort, men det ger ju en extra touch på körningen :hihi

Fan i helvete, jobbade och kom hem alderles för sent!!! men har man tur blir det tt nästa år igen =)

jaja äsch det ger väl sig. Jag hade kul iaf. (Trots några helvettesjävlaskitwtf-situationer :skrämd) Synd att det blir mörk så fort, men det ger ju en extra touch på körningen :hihi

Men kör aldrig om mig igen som du gjorde på hemvägen mot Höganäs mitt ego mår inte så bra då:tungan

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!