TisdagsTur™ 6 Oktober med stor reservation för höst!

:banana Barnvakt kirrad. Jag kommer på TT:banana Hoppas bara att det inte blir nått regn. Det blir ju mörkt rätt tidigt... Hur långt/länge är planen att vi ska köra?:va

Vi bör vara tillbaka i hbg absolut senast 19:30 så vi får se till att komma iväg 18:00 sharp.....

Blir väl ungefär samma runda som förra tisdagen Hbg-Stenestad-Ljunbyhed-Krika-Stenestad-Hbg-Donken-Shell:)

Vi bör vara tillbaka i hbg absolut senast 19:30 så vi får se till att komma iväg 18:00 sharp.....

Blir väl ungefär samma runda som förra tisdagen Hbg-Stenestad-Ljunbyhed-Krika-Stenestad-Hbg-Donken-Shell:)

Ok. Jag var inte med förra gången. Detta blir faktiskt premiär för mig. Ja, jag vet jag är lite trög. Jag ska göra mitt bästa för att komma i tid. Vi ses i morn då

enligt yr.no ska det inte börja regna förrän vid 22 har jag för mig:tummenupp Så jag tycker vi kör den rundan som vbk beskrev högre upp, den som vi körde sist:)

VI MÅSTE JU BARA KÖRA PÅ SISTA TT:N!!!!!!!!!! Jag e superladdad redan (efter 2 rundor på åsen idag :yoparty)

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back