TisdagsTur™ 6 Oktober med stor reservation för höst!

:banana Barnvakt kirrad. Jag kommer på TT:banana Hoppas bara att det inte blir nått regn. Det blir ju mörkt rätt tidigt... Hur långt/länge är planen att vi ska köra?:va

Vi bör vara tillbaka i hbg absolut senast 19:30 så vi får se till att komma iväg 18:00 sharp.....

Blir väl ungefär samma runda som förra tisdagen Hbg-Stenestad-Ljunbyhed-Krika-Stenestad-Hbg-Donken-Shell:)

Vi bör vara tillbaka i hbg absolut senast 19:30 så vi får se till att komma iväg 18:00 sharp.....

Blir väl ungefär samma runda som förra tisdagen Hbg-Stenestad-Ljunbyhed-Krika-Stenestad-Hbg-Donken-Shell:)

Ok. Jag var inte med förra gången. Detta blir faktiskt premiär för mig. Ja, jag vet jag är lite trög. Jag ska göra mitt bästa för att komma i tid. Vi ses i morn då

enligt yr.no ska det inte börja regna förrän vid 22 har jag för mig:tummenupp Så jag tycker vi kör den rundan som vbk beskrev högre upp, den som vi körde sist:)

VI MÅSTE JU BARA KÖRA PÅ SISTA TT:N!!!!!!!!!! Jag e superladdad redan (efter 2 rundor på åsen idag :yoparty)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back