This Aint No Fucking Joke!!!

sven666 skrev:
nä fy fan.. har 2 hojar som behöver kärlek plus lite annat krafs som kostar pengar (hyra, leva, jobba).. :3freak
ska fan lyckas samla ihop cash till den 6e asså!! :fatta!

chille i rutig gubbkeps och med anteckningsblock i bröstfickan kommer bli en fin syn :tomten
Rätt inställning :tummenupp

Chille skrev:
Ska vi åka ner eller? .. bil då givetsvis.. :)

om inte jag får låna din andra hoj. :D

Ligger på plajjan bland turkar då tyvärr... Men det vore nästan värt att skita i, då man kan få se "klotar sven" i lakahavet!!! :D

RSV_R skrev:
Ligger på plajjan bland turkar då tyvärr... Men det vore nästan värt att skita i, då man kan få se "klotar sven" i lakahavet!!! :D

fy fan.. jag ska köra så ni sätter era korvar i halsen!! :kulspruta

.. hmm får kolla med greven vad han tar för ett par offroad däck till en zx9a :3freak

Gustaf skrev:
Sant..... men vi(jag) blir ju inte varvad heller.... är det här en bekant syn :arsele

Den varvningen tog jag igen många ggr om efter att du hade snyggat till dina kåpor i hårnålen. :)

Gustaf skrev:
Sant..... men vi(jag) blir ju inte varvad heller.... är det här en bekant syn :arsele
Ett gult vinglande fettoarsle :confused: ...........................Nej, det känns inte bekant........ :tungan

Chille skrev:
Den varvningen tog jag igen många ggr om efter att du hade snyggat till dina kåpor i hårnålen. :)

hahaha.. ja det finns ingen mening med att jäkta gustav, ta det lungt så får du åka längre :tungan

måste säga att du fällde dig själv där chille :rofl

*/ ?>
Back