GSXR1100R
The older i get the faster i was
Teampresentation kommer inom kort 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EMR har inte sanktionerat detta.GSXR1100R skrev:Teampresentation kommer inom kort![]()
EMR kommer att få info inom ännu kortare.valmers skrev:EMR har inte sanktionerat detta.![]()
Nej han är för långsam.UnderDOG skrev:R2?
//a.
GSXR1100R skrev:Nej han är för långsam.
Nej det är hemligt, dessutom har du listat upp en massa fattiglappar som inte har råd med en fullsatsning.abstruse skrev:Gubbstrutt? Chrulle? Bongo? Stelben? Jalle? Hjulle? Hjulius?
GSXR1100R skrev:Nej det är hemligt, dessutom har du listat upp en massa fattiglappar som inte har råd med en fullsatsning.
GSXR1100R skrev:Nej det är hemligt, dessutom har du listat upp en massa fattiglappar som inte har råd med en fullsatsning.
Han har ingen talan; EMR släpper nyheten officiellt 1:a april.abstruse skrev:Gammelfucko! Säg nu då! Är ju nyfiken ju!![]()
Aprilskämt?valmers skrev:Han har ingen talan; EMR släpper nyheten officiellt 1:a april.
Ett väl valt datum. Endast ett skämt skriver på för ett sånt team. Sen tycker jag att det är otroligt fräckt av Apstrusen att skita ner mitt namn och min renomé genom att nämna en person vars nick är mycket lik min egen i ett så här sorgligt sammanhangvalmers skrev:Han har ingen talan; EMR släpper nyheten officiellt 1:a april.
Nu är du byxis vaZmurfen skrev:Aprilskämt?![]()
![]()
Bingo skrev:Ett väl valt datum. Endast ett skämt skriver på för ett sånt team. Sen tycker jag att det är otroligt fräckt av Apstrusen att skita ner mitt namn och min renomé genom att nämna en person vars nick är mycket lik min egen i ett så här sorgligt sammanhang![]()
Herr utkvalad på Knudan har talatGoodstuff skrev:![]()
Kunde inte sagt det bättre själv.
UrbanTiger skrev:Kul att det löste sig trots att jag tackade nej![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|