Oj. Visste inte att man måste ha kvalat in på Knudan för att få skriva i tråden. Sorry.GSXR1100R skrev:Herr utkvalad på Knudan har talat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oj. Visste inte att man måste ha kvalat in på Knudan för att få skriva i tråden. Sorry.GSXR1100R skrev:Herr utkvalad på Knudan har talat![]()
Glöm det där nu, gå vidare någon gång.Goodstuff skrev:Oj. Visste inte att man måste ha kvalat in på Knudan för att få skriva i tråden. Sorry.
Vad svamlar du om?valmers skrev:Glöm det där nu, gå vidare någon gång.![]()
Goodstuff skrev:Vad svamlar du om?

Inga kommentarer, EMR hänvisar till pressrelease 1:a april.Jay-Jay skrev:Är han möjligtvis från Norrland?
Dagens kommentar, klockren!Nicke_K skrev:Måste va V-Gurra ni verkar komma så bra överens.![]()

Du är bannad i teamet, EMR vill bara ha rutinerad personal.Maverick_ou812 skrev:Dagens kommentar, klockren!![]()
Å fan.... redan bannad... Visste inte ens att jag var välkommen att steka burgare i teamet?valmers skrev:Du är bannad i teamet, EMR vill bara ha rutinerad personal.

Inga löften om yppiga blondiner i artonårsåldern, som vill sitta i knät på teamchefen och mysa, har inkommit. Avslag.Maverick_ou812 skrev:Å fan.... redan bannad... Visste inte ens att jag var välkommen att steka burgare i teamet?
Akrediteringen måste ha kommit på avvägar. Eller så har du aldrig skickat den?
Klant.![]()
du får steka burgare åt oss iställetMaverick_ou812 skrev:Å fan.... redan bannad... Visste inte ens att jag var välkommen att steka burgare i teamet?
Akrediteringen måste ha kommit på avvägar. Eller så har du aldrig skickat den?
Klant.![]()
Tack! Kände mig ändå aldrig riktigt välkommen.valmers skrev:Inga löften om yppiga blondiner i artonårsåldern, som vill sitta i knät på teamchefen och mysa, har inkommit. Avslag.
Tack! Gör jag gärna! PM:a tid och adress till nästa team möte.kajlyl skrev:du får steka burgare åt oss istället
Varning, han är orutinerad. Kan bara gå fel.kajlyl skrev:du får steka burgare åt oss istället![]()
GSXR1100R skrev:Nästan klar, ska bara riva motorn igen![]()
Ja, men vi har inte frostfritt garage.Goodstuff skrev:Hur var det nu. Ni körde underhållsfri fyrtakt va?
Går det inte att tömma kylaren på en kantarellharv?valmers skrev:Ja, men vi har inte frostfritt garage.![]()

Fettot orkade inte. Dessutom har Chrulle fulmekat i toppen.Goodstuff skrev:Går det inte att tömma kylaren på en kantarellharv?![]()
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |