Team Hagster!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag kommer inte köra någon tävling iår. Har konstaterat att det funkar inte ekonomsikt, pengarna finns men jag vill inte leva snorfattigt hela sommaren. Det är för mycket pengar för så lite körning. Riktiga RR-satsningen får bli när man har mer deg helt enkelt och den finns inte nu.

Alla ni som har satt in pengar i år, pma mig om erat kontonummer så kommer pengarna föras över så ni inte tror att jag är någon bedragare.

Får väl gå och skämmas i depån i sommar för att man är en sån svikare som bangar. :tomten

---------------------------

Är du för tjock eller för gammal för att tävla? Det är inte jag! Här har ni en vältränad, snygg, talangfull kille... Det är därför jag är så populär bland brudarna.

Nån, Pejo tror jag, frågade när nästa sponsorsomgång börjar för han ville vara med bland denna gång. Svaret är att nu är det dags. Fram med plånböckerna bara :fakta

Är det en repris? Deja vu? Nej, hoppas inte. För sponsorerna var ena riktiga klantskallar förra gången. Fräcka var de med. Krävde resultat och levde fan :mad:

Detta är mer långsiktigt, dvs längre än en warm up... Hemsidan kommer ligga uppe hela säsongen, så folk kan bidra.

Det kan bli en flopp eller succe och nej - jag har inget samvete och är riktigt jävla gniden bara för att få tävla i sommar. :tomten

-Vad fan får jag för pengarna? Tänker du nog.

Du får: 2 dekaler med ditt namn eller nick på, en på vardera sida hojen samt ett enormt tack (jo tjena :lol ) ifrån mig, så får du självklart hänga i depåtältet under tävlingarna, visst är det värt det?

Alla ni som hjälpte mig i höstas, era nick kommer stå kvar på hojen. Som ett bevis på hur lättlurade ni är :arsele

Hemsida kommer upp innom kort där allas nick/namn kommer stå med. Många av mina brudar brukar surfa in där...

Eftersom dekalerna kostar 30:- så måste bidraget ligga över det om ni vill ha med erat nick på hojen.

Alla slantar kommer bokföras noga och föras in på ett separat, hemligt konto så alla som vill ta del av kommande kontoutdrag, kvitton m.m kan känna sig blåsta :D

Alla som tävlar vet hur jävla dyrt det är och det pluringen kommer gå till är: Däck, träningstillfällen, startavgifter, sprit m.m.

Tack på förhand och alla suckers är välkommna!

Mvh
Idolen Daniel Haag

Bifogat

• G_01151 (Medium).jpg
    G_01151 (Medium).jpg
    55.9 KB · Visningar: 217
  • hagster3.jpg
    hagster3.jpg
    34 KB · Visningar: 274
Last edited:
Hagster skrev:
Är det en repris? Deja vu? Nej, hoppas inte. För sponsorerna var ena riktiga klantskallar förra gången. Fräcka var de med. Krävde resultat och levde fan :mad:
Haha, du är fan ta mig inte klok :D

1. Bingo 200 kr

Edit: hur var det nu med alla brudarna du skulle fixa förra gången. Dem har man fan inte sett röken av :mad: :7peta

Varför börjar man tävla om man inte har råd? te.x..Man kan ju inte beställa en skidresa till alperna utan pengar till skidor?..Eller kan kan man väl! men det är dumt.

twinner skrev:
Varför börjar man tävla om man inte har råd? te.x..Man kan ju inte beställa en skidresa till alperna utan pengar till skidor?..Eller kan kan man väl! men det är dumt.

läggav. Hagster är allas vår lilla gullepojke. behöver han pengar så är det väl klart att han ska få det?

Du får 100 kr av mig, Hagster. Resten behöver jag nog själv, fast jag erbjuder givetvis gratis omplåstring när det behövs i depån.

1. Bingo 200 kr
2. anja 100 kr

Hagster skrev:
Är du för tjock eller för gammal för att tävla? Det är inte jag! Här har ni en vältränad, snygg, talangfull kille... Det är därför jag är så populär bland brudarna.
om du inte ljugit så förbannat så skulle jag sättit in en 500ing :)

twinner skrev:
Nej nej, vi vill se Hagster på banan igen. Förra gången kraschade han ut sig på warm up-en :D :D :D

Jag kan skänka en kaffeslant om han bjussar på kaffe och brudar.
Det sistnämnda var utlovat förra gången men han tar inte sina sponsorer på allvar känns det som.

Bingo skrev:
Nej nej, vi vill se Hagster på banan igen. Förra gången kraschade han ut sig på warm up-en :D :D :D

Jag kanske sätter in en slant i slutet av månaden! Men då får han fan se till att hålla sig på den asfalterade biten av banan.

twinner skrev:
Jag kanske sätter in en slant i slutet av månaden! Men då får han fan se till att hålla sig på den asfalterade biten av banan.
Don't get your hopes up.
Hagster har en utomordentlig förmåga att krascha.

Jag kan tänka mig att donera en slant, om du gör detsamma för att stödja min satsning i R600. På så vis behöver vi helt enkelt inte hålla på och trassla med pengaöverföring å sånt trams. Bra va?

:tungan

Är det såhär man ska göra? Starta en tiggartråd.

Sponsra mig istället, jag ska börja tävla och kommer fan inte vurpa lika mycket som Daniel har gjort så dekalerna blir repiga.

Kontonumret ser ni nedan i signaturen. Om ni inte sponsrar kommer jag varva tvitaktaren utanför era hus på söndagmornarna. Nähä, hot kanske man inte skulle använda.. :gnissla

Hagster skrev:

Nån, Pejo tror jag, frågade när nästa sponsorsomgång börjar för han ville vara med bland denna gång. Svaret är att nu är det dags. Fram med plånböckerna bara :fakta

Å fy faan... namngiven som medskyldig, hur gick det till? Ja, nu får man väl stå sitt kast.... Boka en plats i hospitality-tältet, plånboken är på väg upp... :tummenupp

1. Bingo 200 kr
2. anja 100 kr
3. Pejo 200 kr

There you go, sucker.... :tungan

kan bidra med några tröjor med nummer nitton........

bara att tejpa lite så har du teamtröjor :tummenupp

1. Bingo 200 kr
2. anja 100 kr
3. Pejo 200 kr
4. loser 200 kr (sätts in i veckan)

Lättlurad som man var på fjolårstiggarrundan så trycker man in en slant igen, dekalerna sitter ju redan där :)

//D

loser skrev:
1. Bingo 200 kr
2. anja 100 kr
3. Pejo 200 kr
4. loser 200 kr (sätts in i veckan)

Lättlurad som man var på fjolårstiggarrundan så trycker man in en slant igen, dekalerna sitter ju redan där :)

//D

Harrum... Nej dom gör ju inte det. Har slipat bort dom. Helt ny färgsättning inför 2005. (någon som har förslag på färgsättning?) :)

Tackar för bidragen, kul att någon tror på mig iaf! :D

upp med tråden efter löning ska jag hjälpa dig..

Inte för att vara tråkig :fatta!

Men om jag skulle lägga pengar till någon, så är det inte till en kille som tigger pengar för att ha kul.
Nej lägger istället till en väl behövande som har varit med om en olycka m,m så att han kan komma tillbaka till ett värdigt liv.

Mer törs jag väl inte skriva innan man blir halshuggen :död

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...