Zinik
Kaizen
S
Det var väldigt vänligt av dig, isf kanske till och med jag kan tänka mig att krascha runt dina regioner!
Vänta lite för fan innan du ger dig ut med ett köp. Jag tror inte du blir missnöjd med en GSX-R och ett betydligt större användningsområde! Vet inte hur KTM är att skjutsa med förutom 690 och den vill man inte ha någon bakom dig. Den är garanterat kul men känns väldigt begränsad. Var ute med en i somras och så fort det blev lite transportsträcka sög den kuk. Och det händer ibland att man tar hojen som transport medel och där kapar GSXRen KTMen vid knäskålarna.
Sen skulle jag aldrig få för mig att skaffa en KTM heller, kan låna någon som gillar dem och leka med en stund.
Hehe om du dyker upp på min framtida vårdenhet med benpipor som sticker ut ur skinnstället så lovar jag att stoppa undan motorsågen just för dig!
Btw så har jag bestämt mig för 35 pix och tar den hoj som kvalar in till det priset. Inte helt omöjligt att det går att få tag på en k5 för det.
Råd att skruva kommer jag nog ha, men råd att lämna in - inte så troligt. Sådant som rör bromsar, däck, hjul/styr/sving-lager och tändning bör jag kunna läsa hyfsat obehindrat. Koppling bytte jag för ett tag sen på min nuvarande hoj och det var lite omständigt i början men blev ett utmärkt slutresultat. Så jag räknar med att kunna fixa det mesta själv. Får jag motorras byter jag nog ut hela motorn och även det tror jag mig vara kapabel till.
Jag har också tänkt en del över det faktumet. Om jag pröjsar upp emot 2000kr/mån kommer jag på ett år att i princip ha betalat av hojen = fett ovärt. Lutar åt halvförsäkring, för jag har hojen på en plats väldigt nära ett busområde där det nog finns både en och två skithögar som tar chansen. Halvförsäkring skulle kosta runt tusenlappen/månad för hojen jag tänker mig, vilket får ses som överkomligt med tanke på omständigheterna.
Det var väldigt vänligt av dig, isf kanske till och med jag kan tänka mig att krascha runt dina regioner!

Vänta lite för fan innan du ger dig ut med ett köp. Jag tror inte du blir missnöjd med en GSX-R och ett betydligt större användningsområde! Vet inte hur KTM är att skjutsa med förutom 690 och den vill man inte ha någon bakom dig. Den är garanterat kul men känns väldigt begränsad. Var ute med en i somras och så fort det blev lite transportsträcka sög den kuk. Och det händer ibland att man tar hojen som transport medel och där kapar GSXRen KTMen vid knäskålarna.
Sen skulle jag aldrig få för mig att skaffa en KTM heller, kan låna någon som gillar dem och leka med en stund.