Team Hagster!

Bikerbitch skrev:
Hjälper inte dig iallafall. Du har ju redan en snygg flickvän :tuttar
Snylta? Jag drog faktiskt in min första spons idag. Så det funkade bevisligen :rolleyes:

Ta inte mina sponsorer! :mad:

Första pengarna rullade in på kontot idag. Snart kan jag dra till Thailand! ! :hihi

Bikerbitch skrev:
Måste det alltid vara en giva och taga grej. räcker med att du ger och jag tar emot. Jag är ju precis på gång och Fagster körde förra året [inte så jävla bra dock men men..] men sen när det ska bli av att tävla [måste ju ha pengar för att komma dit] då kan du få hänga i mitt tält [är mycket större än hagsters] och dessutom kommer jag ha massa tjejkompisar hängandes i tältet och hagster kommer bara ha killkompisar. Dessutom kommer jag nog köra tvåtaktare och blårök är skithäftigt och förresten.. så är jag snyggare än Hagster.. sådetså. Kontonumret i signaturen :tuttar
Är detta senaste modet att tigga i andras tiggartrådar :va

Isf kan ni som absolut vill slippa se mig i R-1000 detta år sätta in slant på mitt konto, Clearingnr: 3025 Kontonr: 0151332 Bank: Nordea.
Jag lovar att inte köra en enda R-1000 tävling om jag bara får tillräckligt med pengar.

1. Valmers 20:- (din snåle f-n)
2.
3.
4.
5.

EMR Executive Management har det övergripande ansvaret för Team the Botten is Nådd i ERF-serien, utan att undertecknad får en spänn för utläggen (flygbiljetter, sprit, sprit till teens, pizza och annat som tillhör livets nödtorft), eller den alltid lika formidabla teamchefsinsatsen.

Visa nu att mitt slit är värt något:

1. GSXR1100R 500:-
2. Tintin (Hagster) 800:-
3.
4.
5.
6.

Då är det betalt och jag ser fram mot lite resultat denna säsong. Fagster, i år gäller regeln att blir det inte resultat så säljer vi dig på timbasis till ryska sjömän :mad: :D

1. Bingo 200 kr
2. anja 100 kr
3. Pejo 200 kr
4. loser 200 kr

Ni andra, endast de som slantar upp får spamma i denna tråd -> pröjsa eller gör egna tiggartrådar :arsele :pannkyss

Ni som absolut vill slippa se GSXR1100R i R-1000 detta år sätta in slant på hans konto, Clearingnr: 3025 Kontonr: 0151332 Bank: Nordea.
Jag lovar att inte köra en enda R-1000 tävling om jag bara får tillräckligt med pengar.

1. Valmers 20:- (din snåle f-n)
2. Bingo 10:- (fan, det här erbjudandet är valuta för pengarna)
3.
4.
5.

Bingo skrev:
Då är det betalt och jag ser fram mot lite resultat denna säsong. Fagster, i år gäller regeln att blir det inte resultat så säljer vi dig på timbasis till ryska sjömän :mad: :D

1. Bingo 200 kr
2. anja 100 kr
3. Pejo 200 kr
4. loser 200 kr

Ni andra, endast de som slantar upp får spamma i denna tråd -> pröjsa eller gör egna tiggartrådar :arsele :pannkyss

jajaja, jag får spamma!!!!! :hoppa

Swedie skrev:
haha! Lycka till. Krascha i andra kurvan denna gången istället :hihi

Ja, får sikta på ingången i esset... Garvade litte när jag läste den förra tråden. Penguin förutspådde det ganska bra:

Penguin skrev:
Bästa sättet att bjuda på en show är ju att high-side:a ut ur depåkurvan, så lova inte för mycket nu hörru! :7peta

Inga jävla voodoo-fasoner nu Penguin så jag håller mig på hjulen. :D

Förra tråden: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=56642&highlight=sponsra

Last edited:
Nu får jag väl en massa folk efter mig men jag HATAR tiggare! Syssla med nåt du har råd med istället, pojkvasker. :fatta!

Hagster skrev:
Harrum... Nej dom gör ju inte det. Har slipat bort dom. Helt ny färgsättning inför 2005. (någon som har förslag på färgsättning?) :)

Tackar för bidragen, kul att någon tror på mig iaf! :D

Pastell kanske? :va

Plåtniklas skrev:
Nu får jag väl en massa folk efter mig men jag HATAR tiggare! Syssla med nåt du har råd med istället, pojkvasker. :fatta!
Exakt. Jobbar man på ICA i körvbur'n kan man lira innebandy. Eller nåt.

Sponsorernas utdelning vid förra tillfället va under all kritik så den här sponsorn säger pass vid det här tillfället och önskar Herr Haag en säsong på två hjul utan vurpor och annat sattyg

/oXydex

Edit: Hade du lagt upp det lite snyggt och skrivit som vanligt folk när man söker spons så hade du fått bättre respons från mig iaf. Men som du ha skrivit så skulle jag skämmas nått så överjävligt. Du är inte ensam i världen som har dåligt med cash och jag flyttade över mina sista förra gången och enligt din text ovan så är du ju jävligt tacksam för det. :huvet

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...