Du bidrar ibland väldigt mycket till spammning och att du ens ansöker som moderator känns mer som att du skojar med en.
Du får nog ordna en definition som jag begriper i så fall för i min värld så är spam något totalt ovidkommande och det kan jag någorlunda rakryggat säga att jag sällan bidrar med, sedan att jag tillbringar 90% i OT och 10% i MC kan du däremot ha rätt i.
Men fundera på hur du uppfattas om du tycker det är trevligt att svara någon att man tror han skämtar när han erbjuder sina åtråvärda tjänster.
Och om det inte är spammande moderatorer du vill ha, när du har t.ex. RoLLer (som jag gillar) men som jag inte noterat är särskilt aktiv i t.ex. teknikforumet heller. Och Mattias attityd och inlägg i trådar? Störtskönt mestadels men oftast helt ovidkommande och ärligt talat väldigt otrevligt mot vissa personer. Inte för att det stör mig, tvärtom, men det tyder på en viss inkonsekvens tycker jag.
Och som sagt, MDM som inte varit online på ett halvår, är det ditt förstahandsval att hålla ordning i OT verkligen?
Tack gode gud för att du inte blev bönhörd