Tack Swedie!

Status
Ej öppen för fler svar.
Det folk inte verkar fatta är att det är vi användare som gjort den här siten till vad den är. Swedie har dock fått pengarna för det och oavkortat låtit dem betala leksaker till sig själv istället för att investera tillbaka pengarna och utvecklat siten.

Vad på sajten är det som saknas för att du ska bli nöjd? Så kanske vi kan komma till vart foten är i kläm istället för att du ska behöva komma med dina övriga påhitt och snetändningar om hur jag ser på pengarna som kommer från SH (eller kom, då de inte går till mig längre). Inget av det du säger stämmer nämligen.

Vad på sajten är det som saknas för att du ska bli nöjd?

Kommer förövrigt inte kommentera på dina övriga påhitt och snetändningar om hur jag ser på pengarna som kommer från SH (eller kom, då de inte går till mig längre).

Inte nog att du vill ha mina pengar för din reklam, nu vill du att jag skall ge dig mina idéer gratis också? Hur in mig som konsult så ska jag dubblera omsättningen och öka kundnöjdheten med 200% inom ett år.

Förövrigt skiter jag i dig och vad du gör med dina pengar och du behöver inte redogöra för vad du gör med dem. Det är ivf väldigt klart att de inte gagnat oss/siten.

Inte nog att du vill ha mina pengar för din reklam, nu vill du att jag skall ge dig mina idéer gratis också? Hur in mig som konsult så ska jag dubblera omsättningen och öka kundnöjdheten med 200% inom ett år.

Förövrigt skiter jag i dig och vad du gör med dina pengar och du behöver inte redogöra för vad du gör med dem. Det är ivf väldigt klart att de inte gagnat oss/siten.
Vilken sida vaknade du på idag då?

Fel antar jag.. Det gör jag mest jämt.

Men det är knappast någon hemlighet att jag inte gillar hur siten drivs.

Varför är du med på sidan då om du inte gillar den?

Sluta gnäll över saker som en kärring, gillar man inte hur saker funkar så slutar man använda det då!

Sluta gnäll över saker som en kärring, gillar man inte hur saker funkar så slutar man använda det då!

Varför är du själv här? Är det för att alla roliga människor är här eller är det för... Eh.. uh.. hmm..

Just ja.. Siten erbjuder INGENTING förutom oss användare.

Vad på sajten är det som saknas för att du ska bli nöjd?

Som sagt! Själv kan jag nog tycka att alla som gnäller gör just inget annat än gnäller...

Kom med lite konstruktiv kritik istället!

Vad vill du förändra som du inte är nöjd med?

Ett piller för mycket kanske? Du behöver inte vara så otrevlig. Du kanske tycker det är manligt. Isåfall stå på dig...

Så du hade tänkte att göra sidan mer kommerciell och trycka på att omsätta mer pengar på besökarna, det kommer verkligen göra medlemmarna glada.

Förövrigt så ljuger du igen, när du säger att du skiter i mig och vad jag gör med pengar då du klart redogör att du bryr dig väldigt mycket.

Det finns olika sätt att ta upp saker och ting och du gör det på sämsta möjliga sätt.

Det där är grund för banning eller åtminstone varning, hoppas reglerna tillämpas nu när du ställde dig i medvind så uppenbart.

Varför är du själv här? Är det för att alla roliga människor är här eller är det för... Eh.. uh.. hmm..

Byt från surkål till blomkål, så ska du se att glädjen blomstrar :springerruntpåblomsterängochskuttar

Ett piller för mycket kanske? Du behöver inte vara så otrevlig. Du kanske tycker det är manligt. Isåfall stå på dig...

Så du hade tänkte att göra sidan mer kommerciell och trycka på att omsätta mer pengar på besökarna, det kommer verkligen göra medlemmarna glada.

Förövrigt så ljuger du igen, när du säger att du skiter i mig och vad jag gör med pengar då du klart redogör att du bryr dig väldigt mycket.

Det finns olika sätt att ta upp saker och ting och du gör det på sämsta möjliga sätt.

Sorry. Inte min mening att vara otrevlig men mina föräldrar gjorde mig såhär.

Att göra sidan mer komersiell behöver inte alls vara negativt för besökarna om det görs på rätt sätt samt att det gagnar dem.

Ljuger? Faktum är att jag faktiskt inte bryr mig om vad du gör med dina pengar utan, som jag skrev i första inlägget, ditt gnäll och martyrskap.

Det är faktiskt inte ett dugg synd om dig.

Varför så aggresiv?

Antagligen för att jag inte blev begåvad med stor kuk så jag måste hävda mig på andra sätt..

Byt från surkål till blomkål, så ska du se att glädjen blomstrar :springerruntpåblomsterängochskuttar

Jag äter båda. Dock inte samtidigt.

Last edited:
Sorry. Inte min mening att vara otrevlig men mina föräldrar gjorde mig såhär.

Att göra sidan mer komersiell behöver inte alls vara negativt för besökarna om det görs på rätt sätt samt att det gagnar dem.

Ljuger? Faktum är att jag faktiskt inte bryr mig om vad du gör med dina pengar utan, som jag skrev i första inlägget, ditt gnäll och martyrskap.

Det är faktiskt inte ett dugg synd om dig.

Men varför skriver du "det inte är synd om mig"? Vem har påstått det? Är det så att du tycker synd om mig, men inte vill säga det? :D Ingen har sagt, eller vill att någon ska tycka synd om mig. Så ge upp tanken!

Jag har sagt att förtjänsten ibland inte har varit tillräckligt stor för att göra sig mödan värd, då jag även gått back tidigare pga omständigheter runt kvaliter osv. Ta och läs det och tolka det rätt nu.

Varje tråd där någon ska tacka mig eller skriva något om mig så får jag sådana som dig på mig. Viktigpetters som bara vill klaga men egentligen har något vettigt att säga.

Anledning varför jag blev med på sidan är för att jag är hoj intresserad, hade inga vänner för som hade samma intresse så kunde inte något om hojar, efter att läst mycket på denna sidan så lärde man om hojar mer och mer.

Det folk inte verkar fatta är att det är vi användare som gjort den här siten till vad den är. Swedie har dock fått pengarna för det och oavkortat låtit dem betala leksaker till sig själv istället för att investera tillbaka pengarna och utvecklat siten.
Menar du att han har tagit pengarna själv för det diskussionsforum han har skapat? Man blir ju så förb...! :mad:

Det där är grund för banning eller åtminstone varning, hoppas reglerna tillämpas nu när du ställde dig i medvind så uppenbart.

vill Swedie banna mig för att jag säger att man inte ska gnälla som en kärring så få han göra det.

Sluta nu att kasta dynga och kom med ett uppsving på vad det är du är så missnöjd med...
Det här leder ju ingenstans än att alla blir sura på varandra.:va

Men varför skriver du "det inte är synd om mig"? Vem har påstått det? Är det så att du tycker synd om mig, men inte vill säga det? :D Ingen har sagt, eller vill att någon ska tycka synd om mig. Så ge upp tanken!

Jag har sagt att förtjänsten ibland inte har varit tillräckligt stor för att göra sig mödan värd, då jag även gått back tidigare pga omständigheter runt kvaliter osv. Ta och läs det och tolka det rätt nu.

Varje tråd där någon ska tacka mig eller skriva något om mig så får jag sådana som dig på mig. Viktigpetters som bara vill klaga men egentligen har något vettigt att säga.

Därför att det är ett genomgående tema hos dig att du aldrig har råd och att du tjänar så dåligt osv, osv. Detta har jag reagerat på i flera år och inte minst när det skulle samlas in till en server. Patetiskt faktiskt.

Värt besväret? Om du inte haft de dör tröjerna i trafiken så hade inte siten varit så här stor nu. Så enkelt är det.

Anledning varför jag blev med på sidan är för att jag är hoj intresserad, hade inga vänner för som hade samma intresse så kunde inte något om hojar, efter att läst mycket på denna sidan så lärde man om hojar mer och mer.

Precis som jag sade alltså.

Menar du att han har tagit pengarna själv för det diskussionsforum han har skapat? Man blir ju så förb...! :mad:

Läs om och läs rätt. Jag bryr mig inte om pengarna, i sig.

Last edited:
Nej nej, inte jag som byggt sajten. Det är medlemmarna... :nicka Dom miljarder timmar jag lagt på sajten är oxå såklart fiktionella och ej något att räkna med. Det ska vara idéellt utan ersättning. Det var så iaf första 5 åren.

Men ja, medlemmarna gör ju sajten läsvärd genom att bidra med trådar / inlägg (dock inte Biturbo... :arsele ) och det är det som gör att folk länkar till sajten och vill läsa det som sägs och besökarantelet gör annonsörer intresserade.

Visserligen gottar sig ju en hel del av att läsa sådana här hata-Swedie-trådar som kommer upp med jämna mellanrum. "All PR är bra PR" funkar även på webben.

Jag är inte speciellt sur faktiskt, sitter mest o småskrattar över hur Biturbo inte tänker till så mycket utan hittar på ett scenario som han sedan med järngrepp håller sig fast vid och kan inte tänka sig att det är på ett annat sätt.

Och när han blir tillfrågad att bidra till sajten, när då vill han ha pengar o han säger att han hatar mig (summa sumarum). Lyckat.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer