Ta en öl tråden

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Tänkte starta en Ta en öl tråd vi har ju redan Party tråden men den känns ju nästan som en lite mer seriös stor Party tråd :tungan
den hä tråden är väl lite mer för folk som känner att dom vill ta en öl efter jobbet mitt i veckan :fyllisar

Vilka känner för att Klämma en stor kall ikväll någonstans på en uteservering :)

Gottis skrev:
2133294 Tänkte starta en Ta en öl tråd vi har ju redan Party tråden men den känns ju nästan som en lite mer seriös stor Party tråd :tungan
den hä tråden är väl lite mer för folk som känner att dom vill ta en öl efter jobbet mitt i veckan :fyllisar

Vilka känner för att Klämma en stor kall ikväll någonstans på en uteservering :)
:öl Oj vad gott en "kall med kondens" skulle smaka idag,
Synd bara att man jobbar ikväll :(

Va fasiken är det ingen som är sugen på en Kall god öl i kvälls solen är ni sjuka folk :näsblod

Gottis skrev:
2133522 Va fasiken är det ingen som är sugen på en Kall god öl i kvälls solen är ni sjuka folk :näsblod

Jo, definitivt :tummenupp , men jag ville fan åka lite först också :)

FÖRGÖRAREN :yoparty

Någon i närheten av lunden som har lust att grilla ikväll lr :) och självklart halkar det säkert ner en kall öl

Hade varit gott,men det står en Civic som vill ha nya skivor o belägg fram och ett nytt avgassystem på gården :4skrika

skulle vart kul, hmmm men vänta nu, jag gillar ju inte ens öl, inte heller har jag nån hoj... :huvet fan det är kört för mig hela sommaren...

Bidde en öl i solen på altanen, ölen fick sällskap av sill, potatis, gräddfil och gräslök :tummenupp

snowwhite skrev:
2145467 skulle vart kul, hmmm men vänta nu, jag gillar ju inte ens öl, inte heller har jag nån hoj... :huvet fan det är kört för mig hela sommaren...

Jag lovar att om du kommer med en cider så är det okej det med :pannkyss

Skrutten skrev:
2145560 Bidde en öl i solen på altanen, ölen fick sällskap av sill, potatis, gräddfil och gräslök :tummenupp

hehe här blev det en hel flintastek , en god sallad och självklart den klassiska potatis salladen från rydbergs för att inte glömma den yppert goda ölen..som jag förövrigt nog ska ta en till och gå ut och sätta mig och se ut över stan :fyllisar

Gottis skrev:
2145568 hehe här blev det en hel flintastek , en god sallad och självklart den klassiska potatis salladen från rydbergs för att inte glömma den yppert goda ölen..som jag förövrigt nog ska ta en till och gå ut och sätta mig och se ut över stan :fyllisar

Skål då! :öl

Då va det dax igen för att va sugen på en pilsner ikväll jag ska va på student bjudning vid sex men efter det så är jag nog sugen på en kall någonstans istan gärna Lunden men Avenun funkar ju fint det :öl

Mmmm, när det blir lite varmare och man sitter på avenyyyn och dricker några kalla, och kollar på skitsnygga brudar med stora tuttar... Då leker livet :tummenupp :tungan

Jesper Cronelid skrev:
2203841 Mmmm, när det blir lite varmare och man sitter på avenyyyn och dricker några kalla, och kollar på skitsnygga brudar med stora tuttar... Då leker livet :tummenupp :tungan

Måste det va varmt för att klämma på dem med lr

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...