Täta ekerfälgar för att slippa innerslang gör man hur?

En fundering, håller det tätt om man måste justera nån eker efter man kört x-mil??? :confused: Annars verkar metoderna rätt bra...:tummenupp

Det är när du ska justera som Harrys metod funkar och de som kletar klet på nipplarna fallerar :tummenupp
 
Det är när du ska justera som Harrys metod funkar och de som kletar klet på nipplarna fallerar :tummenupp

Oki :tummenupp
Ja funderar juh på vilka skojiga kombinationer man skulle kunna använda sig av vid att bygga en gammel GSX +1100 med mycke "kaniner" i. Å att klämma dit ekerfälgar fram å bak som håller för möe pisk :D :D :D

En sånn maskin plus lönnfet gubbe på, lär väll kräva lite kraftiga doningar :D
 
Det är när du ska justera som Harrys metod funkar och de som kletar klet på nipplarna fallerar :tummenupp

Harrys Slanglösa ska det vara.. :tummenupp

Jag bytte 3st ekrar i sommras på en av mina bakfälgar med däcket på och de håller tätt än.. Grymmt.. :)


/R
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top