Täta ekerfälgar för att slippa innerslang gör man hur?

En fundering, håller det tätt om man måste justera nån eker efter man kört x-mil??? :confused: Annars verkar metoderna rätt bra...:tummenupp

Det är när du ska justera som Harrys metod funkar och de som kletar klet på nipplarna fallerar :tummenupp
 
Det är när du ska justera som Harrys metod funkar och de som kletar klet på nipplarna fallerar :tummenupp

Oki :tummenupp
Ja funderar juh på vilka skojiga kombinationer man skulle kunna använda sig av vid att bygga en gammel GSX +1100 med mycke "kaniner" i. Å att klämma dit ekerfälgar fram å bak som håller för möe pisk :D :D :D

En sånn maskin plus lönnfet gubbe på, lär väll kräva lite kraftiga doningar :D
 
Det är när du ska justera som Harrys metod funkar och de som kletar klet på nipplarna fallerar :tummenupp

Harrys Slanglösa ska det vara.. :tummenupp

Jag bytte 3st ekrar i sommras på en av mina bakfälgar med däcket på och de håller tätt än.. Grymmt.. :)


/R
 
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Back
Top