Täta ekerfälgar för att slippa innerslang gör man hur?

En fundering, håller det tätt om man måste justera nån eker efter man kört x-mil??? :confused: Annars verkar metoderna rätt bra...:tummenupp

Det är när du ska justera som Harrys metod funkar och de som kletar klet på nipplarna fallerar :tummenupp
 
Det är när du ska justera som Harrys metod funkar och de som kletar klet på nipplarna fallerar :tummenupp

Oki :tummenupp
Ja funderar juh på vilka skojiga kombinationer man skulle kunna använda sig av vid att bygga en gammel GSX +1100 med mycke "kaniner" i. Å att klämma dit ekerfälgar fram å bak som håller för möe pisk :D :D :D

En sånn maskin plus lönnfet gubbe på, lär väll kräva lite kraftiga doningar :D
 
Det är när du ska justera som Harrys metod funkar och de som kletar klet på nipplarna fallerar :tummenupp

Harrys Slanglösa ska det vara.. :tummenupp

Jag bytte 3st ekrar i sommras på en av mina bakfälgar med däcket på och de håller tätt än.. Grymmt.. :)


/R
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top