Gabor skrev:Det ska bli intressant att läsa.![]()
Det blev inte så bra som jag hoppats, men det är väldigt underhållande och man ser nästan blodkärlen pulsera ända härifrån.
Betyg:
av 5 möjliga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gabor skrev:Det ska bli intressant att läsa.![]()
Markus skrev:Öh, ja.
Markus skrev:Den här tråden blev ju som vanligt:
*t-rex skriver oneliners
*korvgubbe pladdrar om allt utom sakfrågan
*bonny når nya höjder vad gäller förolämpningar när hans (påstådda)kompetens "utmanas"
*Chris Ash uttrycker sig som om han talade för ett kollektiv, förmodligen full av visionen och ivern över att ha vänner
![]()
Så verkar det, ja. Men det är väl lätt åtgärdat?korvgubbe skrev:Åh fan, då måste jag ha läst slarvigt...
Markus skrev:...å andra sidan är jag chanslös mot t-rex i One Liner Competition 2006 så jag blir god tvåa, du blir first looser och t-rex blir vinnare. Svider som fan faktiskt.![]()

korvgubbe skrev:Är det någon som försvarar islamistisk terror?
Och är det någon som förespråkat inskränkningar i yttrandefriheten?
korvgubbe skrev:Åh fan, då måste jag ha läst slarvigt... Själv ser jag iofs en viss skillnad i "yttrandefrihet" och "yttrandeskyldighet"... Bara en av dessa saker är grundlagsskyddat...
Du har rätt att publicera vad du vill... Men du har samtidigt ingen skyldighet att publicera saker som du vet kommer uppfattas som kränkande. Jag fick ingen respons från ah17 när jag lite vagt undrade om han inte var glad att media undvek att publicera typ bilder på fistfukKande läderbögar trots att de har laglig rätt att göra detta...
ah17 skrev:Ja och du står överst på listan.
ah17 skrev:Långt gången och djup form av verklighetsignorans.
korvgubbe skrev:Oj djävlar.. då är du mer selektiv i vad du läser än jag någonsin varit i mina påhopp på dig.. Och då kan jag ju ärligt säga att jag ofta försöker vinkla dina inlägg...
ah17 skrev:Oavsett om du gjort det eller inte så spelar det ingen roll om tillräckligt många uppfattar dig som sådan.
korvgubbe skrev:Oj djävlar.. då är du mer selektiv i vad du läser än jag någonsin varit i mina påhopp på dig.. Och då kan jag ju ärligt säga att jag ofta försöker vinkla dina inlägg...
Mig veterligen har jkag aldrig någonsin försvarat islamistisk terrism eller förespråkat inskränkningar i yttrandefriheten..
Du får gärna länka till något inlägg där jag försvarar terrorister eller försvarar inskränkningar i yttrandefriheten....
Att du och din dansande apa, fröken Ukinawa har mig som hatobjekt är ju sedan länge ställt bortom allt tvivel. Att däremot försöka påstå att jag försvarar terrorism är ju bara tramsigt.
Eftersom du vill att Svenska tidningar ska publicera bilderna antar jag att du vill att vi borde ställa ut Ecce Homo-utställningen på fler orter?
korvgubbe skrev:Att många av utmedpackarna inte är läskunniga är ju inte mitt problem...
Du tycker att Islam och samtliga muslimer är ett hot..
Jag tycker att extrema och fundamentala Islamister är ett stort problem..
I din svartvita världsbild lyckas du få detta till att jag är för terror bara för att jag inte vill skjuta av eller skicka ut alla muslimer?!
Just ja.. multikultikonspiration var det ja..

Ukiwaza skrev:Kvalitén på dina inlägg låter en dra slutsatsen att det är din avatar som skriver inläggen. :kocko

Martin skrev:Skrämmande med denna islamofobi som sprider sig...
Självklart...Gabor skrev:Den kanske är befogad...
Markus skrev:Lé Beef continues.
Hoppas de spränger det där kontoret, EU skulle tjäna 4 Miljarder på ett tillbakadragande direkt, och än större vinster långsiktigt.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=518230&previousRenderType=6
Martin skrev:Självklart...
Det var inte allt för länge sen man förföljde judar, nu är det istället muslimer som får smaka på samma medicin.
Om 40-50 år kanske vi ser tillbaka på oss själva med samma skam som man gjort på judeutrotningen. Förhoppningsvis tänker man lite längre idag, men det kanske är för mycket begärt.
Vi och dom tänkade är livsfarligt...
Gabor skrev:Tror inte att vi ska jämföra de två , mig vetligen hotade inte judarna med att terrorbomba tyskland på 30 talet, däremot har vi ett globalt hot från just den andra gruppen du nämner.
Martin skrev:Vi och dom tänkade är livsfarligt...
Chris Ash skrev:Jaha, vad består detta "globala" hot i?
Judarna hotade inte med terrorbombningar, däremot att med sina lögnaktiga och konspiratoriska sinnen ta över ekonomin och slutligen världen. Förutom att allt ont kom från dem givetvis, alltfrån ledgångsreumatism till dålig musik. Likheterna är slående.

Ukiwaza skrev:Kvalitén på dina inlägg låter en dra slutsatsen att det är din avatar som skriver inläggen. :kocko
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |