Madhonda skrev:Snart sitter det ett flygplan i Kaknästornet.![]()
Hoppas, det är verkligen ett fult torn plus att restaurangen där är värdelös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Madhonda skrev:Snart sitter det ett flygplan i Kaknästornet.![]()
Markus skrev:Hoppas, det är verkligen ett fult torn plus att restaurangen där är värdelös.
Gabor skrev:...
ahha , du menar så...
Ok jag erkänner...jag är Rasist, hatar dessa jvla gapande arabjvl som inte tål att bli motsagda utan att dom ska spränga konsulat, ambassader, skjuta de dom inte gillar osv...NÖJD ??
Gabor skrev:Men du tycker kanske att det är ok att man får hålla på att hota nationer och deras innevånare hur som helst, tyder på mognad å förståelse.
bonny skrev:Du gör mig nyfiken på boken! Kan du hinta lite till innehåll??
Svag ekonomi...![]()
Som titeln anger handlar den om Tro, Terror och Tolerans. Första kapitlet handlar om dent muslimska hotet mot vsätvärlden bla. Mycket av det siom diskuteras här ganska ofta förklaras historiskt och av en som faktiskt kan en del om Islam, religioner etc.Gabor skrev:Kan du ge ett smakprov på vad du menar. ...eller är det så att du vill att vi ska köpa den för att du säljer dom .?? .
Chrille skrev:Nej jag hade varit nöjdare om du hade menat något annat men formulerat dig klumpigt.
QUOTE]
Vad hade du helst sätt att jag skrivit för att du skulle bli nöjd ?? exempel ??
Madhonda skrev:Förvisso, men skulle hela den amerikanska södern komma efter dig med tjära och dun för att dig en omgång.!!!
korvgubbe skrev:Nej, men dra inte ett likhetstecken mellan ett gäng fundamentala islamistiska rörelser och en miljard muslimer...
korvgubbe skrev:Nej, men dra inte ett likhetstecken mellan ett gäng fundamentala islamistiska rörelser och en miljard muslimer...
Sedan är det väl ingen nyhet att andelen fundamentalister är högre i de muslimska länderna än bland de kristna....
Gabor skrev:..
Vad hade du helst sätt att jag skrivit för att du skulle bli nöjd ?? exempel ??
Chrille skrev:Det var inte så jag menade.
Jag hade blivit nöjdare om det var sol istället för grått och mulet.
Jag hade varit nöjdare om det fanns en människa mindre som inte trodde att alla muslimer är terrorister....men det sket sig.
Din roll i sammanhanget är inte av någon större vikt. Det var mer en generell förhoppning om 'Folk' i största allmänhet.
jo hans dotter har skitsnygga
...så det finns bra muslimer åxå...Markus skrev:Jag tror din beskrivning "ett gäng " kan kvalificera sig som årets under statement.
Markus skrev:Vem hade dragit likhetstecknet?
Är du för övrigt medveten om att ambassadörer kallats hem, företag stängt sin produktion, massiva bojkottkampanjer pågår? Jag tror din beskrivning "ett gäng " kan kvalificera sig som årets under statement.
Chris Ash skrev:Att bojkotta varor är iofs precis lika lagligt som att rita bilder av Muhammed och dessutom ett ganska snällt sätt att visa sitt missnöje.
Ok, jag skulle kanske förtydligat mig.Bo_jahn skrev:Nu tänker du väl ändå lite fel. Detta "Vi och dom"-tänkande är något som alla friska människor sysslar med. Vare sig vi vill eller inte. Det ligger i vår natur.
10 miljoner per dag går jag miste om nu.Chris Ash skrev:Att bojkotta varor är iofs precis lika lagligt som att rita bilder av Muhammed och dessutom ett ganska snällt sätt att visa sitt missnöje.
Gabor skrev:Vill du inte se eller bara glömt ?Det var inte länge sedan som en viss S. Hussein och hans efterträdare sa något om det, Usama B.L och hans kompisar lovade att det skulle ske, snarare än vi anade, NU är det nästa hot, något mer ??
Gabor skrev:Men du tycker kanske att det är ok att man får hålla på att hota nationer och deras innevånare hur som helst, tyder på mognad å förståelse.
korvgubbe skrev:Här i Sverige gapades det ju om att bojkotta att fotbolla nere i Saudiarabien..
Markus skrev:Vem hade dragit likhetstecknet?
Bojkott mot just JyllandsPosten som publicerat teckningarna hade kanske varit mer korrekt. Men det gråts ju väldiga floder så fort en antydan om generalisering nämns. Varför ska då hela danmark straffas genom både hot och bojkott av danska varor?Chris Ash skrev:Att bojkotta varor är iofs precis lika lagligt som att rita bilder av Muhammed och dessutom ett ganska snällt sätt att visa sitt missnöje.
Det kan du ge dig f-n på at det finns, jag känner asmånga!Gabor skrev:...så det finns bra muslimer åxå...
Chris Ash skrev:Okej, folk har alltså på något sätt formulerat "något" utan att något har hänt?
Jag skulle inte sitta som på nålar om jag var du.
Nej men jag har svårt att se varför jag skulle lägga nån större vikt vid det. Än mindre kackla som en berusad höna över ett luddigt "hot", jag har värre saker att oroa mig för, kontrollfreaks till justitieministrar till exempel, eller nedfallande istappar.
Folk som är med i Black Army eller Al-abdullahbrigaderna? Vad är skillnaden?

korvgubbe skrev:Däremot är det fortfarande så att huvuddelen av världens, en miljard, muslimer knappast vill att alla danskar skall brinna i helvetet för teckningarnas skull...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |