Svergie ett mål för blodtörstiga muslimer?

Kommer svergie drabbas av en terrorattack ?

• Antal röstningar
    0
McFille skrev:
Kallar du det att förhandla? Att berätta för den "uppretade muslimska fanatikern" vad som är rätt eller fel? Att påstå att din åsikt och vad du tror är den universella sanningen och att det han/hon tycker är fel? :confused:
Kanske vore bättre att uttrycka din åsikt istället och försöka acceptera att folk kan tycka och tänka olika...

Jag sa inte att det var det jag sa, läs om..eller åxå förstod du inte innebörden i meningen.

När det står ett antal innevånare som vill inget annat än att alla från västvärlden ska uppslukas av eld som framakallats av ...ja det vet dom inte själva, när dom inte kan läsa, men däremot lyssna på kraftfull propaganda från deras bakåtsträvande präster....ja vad tror du själv...att man säger åt dom att deras mamma å en icke här namngiven djursort avlat fram avkomman som står framför med fradgan spridandes.

Knappast...
Min åsikt om hur det ska till världsfred, eller det lite enklare. Fred i mellanöstern, tja vad tror du är lösningen? Jag vet deras lösning på problemet. En gud, vilket dom inte kan komma överns om själva, en text bok att följa, ja där tvistar dom fortfarande, en religion, ja , vilken ska man välja ?

Tyvärr är det så att det aldrig kommer att bli fred så länge det finns olika religioner i den delen av världen. Tron är högre än livet, dom bryr sig inte i vad vi i väst tycker å säger. Dom kan ta livet av dig , din familj, dina vänner för att du säger å tycker en hel del om deras sätt att leva, tro, och dyrkan.

Jo, kan tillägga att "dom" inte bryr sig i vad du tycker, det är "deras" tro som betyder allt.
Respekt å förståelse.....en utopi. hedersmord, självmords attentat, vad tror du en sådan som genomför ett sådant tror och tycker ??

Last edited:
ah17 skrev:
För övrigt kan du ju försöka ge en länk till en:

1) Objektiv blogg.
2) Objektiv krönikör.
3) Objektiv tidning.
Ja men då så, eftersom ingen kan ge en "objektiv länk" så har alla länkar ungefär samma värde. Populärt argument i kommunistkretsar, fast de brukar använda "källa" istället för "länk", vilket höjer dem lite över dig.

Varför är det alltid rena dumskallar som kommer körandes med sån smörja?

Gabor skrev:
En massa väldigt underliga påståenden om min bakgrund
Förlåt att jag frågar, men är du möjligen mytoman?

Bingo skrev:
Ja men då så, eftersom ingen kan ge en "objektiv länk" så har alla länkar ungefär samma värde. ?

Jag skrev bra bloggat. Vilket du skall tolka som "denna åsikt delar skribenten med bloggaren" och inget annat.

Att sedan korvgubbe och säkert du också gör allt för att inte förstå vad en blogg är och dessutom komma med nazi-kopplingar visar enligt mig att ni är lika upprörda som de flaggbrännande idioterna över att yttrandefriheten existerar, här (än så länge).

Bingo skrev:
Varför är det alltid rena dumskallar som kommer körandes med sån smörja??

Jaha här har vi ännu en som blivit uppfostrade enligt devisen: "De som inte tycker som dig lille gosse är dumma"

ah17 skrev:
yttrandefriheten existerar, här (än så länge).

:rofl :rofl :rofl

Upprörd? Var får du det ifrån? SH har ju inte varit sig likt under Januari utan dig. inga multikultikonspirationer.. inga länkar till nationalist, erixon eller andra högerspöken. Inga käcka kommentarer som:

- Se, nu faller korthuset samman!
- Nu får multikultiförespråkarna det de önskat!
- De är för fega för att erkänna eller så blundar de bara!
- Den kommunistiska konspirationen
- Den multikulturella konspirationen
- böglobbyn!

Gabor skrev:
Knappast...
Min åsikt om hur det ska till världsfred, eller det lite enklare. Fred i mellanöstern, tja vad tror du är lösningen? Jag vet deras lösning på problemet. En gud, vilket dom inte kan komma överns om själva, en text bok att följa, ja där tvistar dom fortfarande, en religion, ja , vilken ska man välja ?

Tyvärr är det så att det aldrig kommer att bli fred så länge det finns olika religioner i den delen av världen. Tron är högre än livet, dom bryr sig inte i vad vi i väst tycker å säger. Dom kan ta livet av dig , din familj, dina vänner för att du säger å tycker en hel del om deras sätt att leva, tro, och dyrkan.

Jo, kan tillägga att "dom" inte bryr sig i vad du tycker, det är "deras" tro som betyder allt.
Respekt å förståelse.....en utopi. hedersmord, självmords attentat, vad tror du en sådan som genomför ett sådant tror och tycker ??

Haha och du hade jobbat med underrättelsetjänst i mellanöstern? Vad fan har de för krav där? Lågstadieutbildning i religion? Två kvällskurser med farsan vid middagsbordet?

Bingo skrev:
Förlåt att jag frågar, men är du möjligen mytoman?

Ja :tummenupp

Det är ju det som är så kul med SH, det går att retas å säga vad som helst.
Läs och det står någonstans om att det kunde ha varit så...eller så.

Precis som alla andra mytomaner, världsproblemlösare, korvförsäljare och villblikändasomjagkanallt på SH.

ah17 skrev:
Jag skrev bra bloggat. Vilket du skall tolka som "denna åsikt delar skribenten med bloggaren" och inget annat.

Att sedan korvgubbe och säkert du också gör allt för att inte förstå vad en blogg är och dessutom komma med nazi-kopplingar visar enligt mig att ni är lika upprörda som de flaggbrännande idioterna över att yttrandefriheten existerar, här (än så länge).

Vad tror du folk tolkar in i det faktum att du konsekvent länkar till nazistsidor och andra högerextremer som är ungefär lika objektiva som www.östern-är-röd.com eller www.stalinisterna.org?

Tror du uppriktigt att någon ska ta dig på allvar efter det?

Chris Ash skrev:
Haha och du hade jobbat med underrättelsetjänst i mellanöstern? Vad fan har de för krav där? Lågstadieutbildning i religion? Två kvällskurser med farsan vid middagsbordet?

Det finns inga krav , räcker att visa upp en del inägg från SH..visste du inte det.

Om jag skulle ha gjort det , tror du att jag skulle skriva det här.?? :confused:

Du ser, alltid är det någon som reagerar när det blir diskusioner om känsliga ämnen.

ah17 skrev:
Du påminner mig ständigt om varför jag inte besökt denna sandlådan på över en månad.

Och efter att ha producerat ytterligare några festliga länkar, lite vanligt blaj och dragit upp KONSPIRATIONEN!!!11!!![tm] på nytt så känner du att du ar pinkat in din bit av sandlådan?

Dom som hotar oss vet inte skillnaden på Norrman, Dansk eller Svensk. Vi är Skandinavier, det spelar ingen roll för dom. Det är som när vi talar om Araber eller Afrikaner. Ja jisses vart är världen på väg?!?

Den pajkastning vi nyss beskådat skänkte många skratt och funderingar över folks inkompetens.
Men i ärlighetens namn så tror jag vi löper lika stor risk som Island att drabbas av någon form av aktion från muslimskt håll.

arnoldsson skrev:
Dom som hotar oss vet inte skillnaden på Norrman, Dansk eller Svensk. Vi är Skandinavier, det spelar ingen roll för dom. Det är som när vi talar om Araber eller Afrikaner. Ja jisses vart är världen på väg?!?

Framåt, bara framåt... vänta bara tills ......... får tag i den här...

Bifogat

• deathstarwars.jpg
    deathstarwars.jpg
    55.8 KB · Visningar: 195
Lilla korvgubben, Sh´s egen universalgeni är ute och pladdrar som vanligt.
Skaffa dig ett liv istället. :tomten

ah17 skrev:
...komma med nazi-kopplingar...
Jag gör inga kopplingar mellan dig och nåt nazi. Jag kopplar dig till ordet stackare :)

Den här tråden blev ju som vanligt:
*t-rex skriver oneliners
*korvgubbe pladdrar om allt utom sakfrågan
*bonny når nya höjder vad gäller förolämpningar när hans (påstådda)kompetens "utmanas"
*Chris Ash uttrycker sig som om han talade för ett kollektiv, förmodligen full av visionen och ivern över att ha vänner

:rofl

Markus skrev:
Den här tråden blev ju som vanligt:
*t-rex skriver oneliners
*korvgubbe pladdrar om allt utom sakfrågan
*bonny når nya höjder vad gäller förolämpningar när hans (påstådda)kompetens "utmanas"
*Chris Ash uttrycker sig som om han talade för ett kollektiv, förmodligen full av visionen och ivern över att ha vänner

:rofl
... och du va lika blåst som vanligt! :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!