Svergie ett mål för blodtörstiga muslimer?

Kommer svergie drabbas av en terrorattack ?

• Antal röstningar
    0
arnoldsson skrev:
Dom som hotar oss vet inte skillnaden på Norrman, Dansk eller Svensk. Vi är Skandinavier, det spelar ingen roll för dom. Det är som när vi talar om Araber eller Afrikaner. Ja jisses vart är världen på väg?!?

Japp men jag tycker mig ana att medlemmarna på sporthoj har en väldig inblick i alla muslimska grupperingar som finns bland världens 1 miljard muslimer och dessutom alla skillnader mellan dem och hur ytterst få extremisterna är, det klumpas minsann aldrig ihop nånting där inte.

Markus skrev:

Ingen skillnad att tycka det är idioter som ska döda oss för en teckning samt att försvara minoriteter som blir anklagade för saker dom inte gjort,

Dra paraleller mellan samer och muslimska extremister, undra vem det är som är stukad i luvan :3freak

Chris Ash skrev:
Japp men jag tycker mig ana att medlemmarna på sporthoj har en väldig inblick i alla muslimska grupperingar som finns bland världens 1 miljard muslimer och dessutom alla skillnader mellan dem och hur ytterst få extremisterna är, det klumpas minsann aldrig ihop nånting där inte.
Det är inte bara på sporthoj. Det är även på många andra ställen som det heter "terroristerna" när man syftar på muslimer. Skrämmande med denna islamofobi som sprider sig...

-edit-
Och ge fan i att quota Markus och ah17 :mad:

Last edited:
arnoldsson skrev:
Dom som hotar oss vet inte skillnaden på Norrman, Dansk eller Svensk. Vi är Skandinavier, det spelar ingen roll för dom. Det är som när vi talar om Araber eller Afrikaner. Ja jisses vart är världen på väg?!?

Ge dig.

Det hela är hysteriskt överdrivet.

Ett gäng militanta grupperingar har hiat upp sig över alla rimlighetsgränser, men herregud: De är få, och de har väl fiender nog, där nere.
Och jo: de kan skilja på länder.
Inte f! bryr de sig om DANMARK. (eller sverige eller nåt annat land häruppe heller) deras verkliga syfte med detta utspel får vi kanske aldrig veta, men dumma är de inte, och gör inte så här av en slump!

De verkliga ledarna i Palestina VET ju vilken hand som stött och fött den i alla år.
Det glömmer de INTE.

Så: storm i ett vattenglas, med förmodligen ett bakomliggande syfte.
Nidbilder av profeten går ju annars att hitta överallt. Så att Danmark skulle vara de enda i ärendet ter sig otroligt. De ligger nog t.o.m i "snälla ligan".

Ska bli intressant dock att höra hur araberna resonerar när jag återvänder ner till arabiska halvön senare i vår.

Last edited:
Chii skrev:
Ingen skillnad att tycka det är idioter som ska döda oss för en teckning samt att försvara minoriteter som blir anklagade för saker dom inte gjort,

Dra paraleller mellan samer och muslimska extremister, undra vem det är som är stukad i luvan :3freak
Snarare så att när det drabbade dig så va de illa men annars så var det skitsamma. Här får du "l" av mig föresten, du verkar sakna ett! :)

Plockar ut de skandinavier som inte vill va kvar där, skit i att skicka bidrag, och låt de springa runt i sin sandlåda och elda flaggor bäst fan de vill.

HanneZ skrev:
... och du va lika blåst som vanligt! :D
Alltså, jag börjar bli less på dig. Sluta citera fån... folk som jag har på min ignorelista :mad:

HanneZ skrev:
Snarare så att när det drabbade dig så va de illa men annars så var det skitsamma. Här får du "l" av mig föresten, du verkar sakna ett! :)

Eller så var det befogad kritik av dogmatiska galningar ställd i kontrast till en illa behandlad minoritet :kocko

Markus skrev:
Ni klär er båda som dorks, skärp er föffan.

Givet :D jag ska sätta mig och passa med älgstudsaren då du åker bil genom norrland nästa gång för att du kritiserat min klädsel, Och så ska jag elda upp sverigeflaggor för att du skrev detta och hota att döda dig utan nåd och utan möjlighet att be om ursäkt, Då är jag och muslimerna på samma våglängd :hihi

Markus skrev:
Den här tråden blev ju som vanligt:
*t-rex skriver oneliners
*korvgubbe pladdrar om allt utom sakfrågan
*bonny når nya höjder vad gäller förolämpningar när hans (påstådda)kompetens "utmanas"
*Chris Ash uttrycker sig som om han talade för ett kollektiv, förmodligen full av visionen och ivern över att ha vänner

:rofl

Har du en syster som heter Olinda?
----------------------------------
Det kan ju knappast vara någa enstaka rabiata militanta grupper om Arlas produkter inte alls säljs i Saudiarabien längre och bojkottas av massa butiker i Kuwait, Förenade Arabemiraten och andra länder.

General E skrev:
Det kan ju knappast vara någa enstaka rabiata militanta grupper om Arlas produkter inte alls säljs i Saudiarabien längre och bojkottas av massa butiker i Kuwait, Förenade Arabemiraten och andra länder.

Jo, det är ett undantag. De flesta islamister är upplysta och bryr sig inte alls om en karikatyr.

General E skrev:
Har du en syster som heter Olinda?

Jag är upptagen under White Trash timmen på trean och femman så jag vet inte säkert vem du menar.

korvgubbe skrev:
Till skillnad från dig då menar du?!
:va :rolleyes: :rofl

Nej, men mot mig är du chanslös - å andra sidan är jag chanslös mot t-rex i One Liner Competition 2006 så jag blir god tvåa, du blir first looser och t-rex blir vinnare. Svider som fan faktiskt. :mad:

Markus skrev:
Det som saknas nu är ett expertinlägg tycker jag. :mattias

Det ska bli intressant att läsa. :tummenupp
Undrar bara lite varför vissa här på SH mer eller mindre försvarar islamistiska terror konspirationer och hur andra muslimer beter sig mot andra nationer.
Det är INTE ok att rita en karikatyr på någon turbanpajas som för övrigt redan var publicerad i höstas, nyheter färdas halvsnabbt. Men det är helt ok att bränna flaggor och skymfa hela nationer...å det försvarars .... :va

Gabor skrev:
Undrar bara lite varför vissa här på SH mer eller mindre försvarar islamistiska terror konspirationer...
Det är INTE ok att rita en karikatyr.... :va

Är det någon som försvarar islamistisk terror?
Och är det någon som förespråkat inskränkningar i yttrandefriheten?

Markus skrev:
Den här tråden blev ju som vanligt:
*t-rex skriver oneliners
*korvgubbe pladdrar om allt utom sakfrågan
*bonny når nya höjder vad gäller förolämpningar när hans (påstådda)kompetens "utmanas"
*Chris Ash uttrycker sig som om han talade för ett kollektiv, förmodligen full av visionen och ivern över att ha vänner

Vad exakt består min förolämpning av?? Jag utgår i mitt inlägg från att du inte vet något om hur känslor uppstår, är det sant eller falskt? Jag drar min slutsats enbart på vad du skrev, vilket oavsett vad du tycker, inte stämmer med någon aktuell teori inom området. Men upplys mig gärna om det nu är att du vill utmana min kompetens. jag tror faktiskt bara att du trodde att du var smart och gav mig en svår uppgift med ditt problem. Eller var det inte det som var syftet??? :confused:
Vad är det som är så förolämpande? Om du anser att det är en förolämpning att påpeka att du är inkompetent inom ett område kan du ju lösa det genom att 1. vara tyst eller 2 läsa in dig!
Min kompetens utmanas?? På vilket sätt då? Du får förlåta mig men jag ser inte dina inlägg som en utmaning av min kompetens! Snarare som ett utslag av ditt behov av att visa upp hur smart, snabb och provokativ du är. :7peta

Att sedan AH 17 hånar mig för att jag söker kunskaper i faktaböcker. Tja, vad ska man säga om det?? Tycker du att det är en kommentar som förtjänar respekt och på vilket sätt skulle jag uttrycka det?
Jag kan erkänna att jag även tolkade hans inlägg som ett försök att håna mig eftersom det inte tillförde något som påminner om fakta eller motargument, utan snarare ett personangrepp. Så debatt kan ju knappast ha varit hans ambition....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg