Svenska polisen...

gäääääsp...man lägger av enn fuckyouburnout och ger snutten ett finger och drar..:gnissla

Besviken? Ja på att det finns idioter som tror att dom kan köra hoj! Skyll dig själv säger jag till killen i diket!

Såklart det var ju polisen fel att han trodde att han var en räserpilot!

Last edited:
killen på R1an kör ju som ett jävla moppe fucko.
kan knappt svänga med hojen.

inte konstigt att han blir jagad ;)

R1an var stulen va eller hur var det?

Last edited:
fan försöker polisen ta död på killen eller?:gnissla

Jag undrar fortfarande om det är kändisen adnan gangster som är huvudpersonen i filmen

Nu när man ser den fulla versionen så var de ju bara bra att polisen hängde på. puckot kunde ju inte köra och han körde ju av på en bra sträcka. Så han fick ju en ambulans ??

Två poliser var ute för att övningsskjuta, vid omladdning råkade den ene att skjuta sig i foten.

Då befälet begärde in en redogörelse om händelseförloppet, anmälde genast kollegan sig, att vittna om att foten gjort våldsamt motstånd.

I det här fallet gjorde ju snuten fel eftersom han fick order om att avbryta. Samtidigt är det ju jävligt knepigt om polisen inte kan jaga t ex bankrånare el mördare för att de kör för fort. Det var väl å andra sidan för att brottet ansågs som en bagatell i sammanhanget som han fick order att avbryta.

Jävla dilemma. :rolleyes:

Last edited:
Dom ligger hyfsat stabilt på vägen snutsaabarna.

Polisskolan brukar träna någon kilometer härifrån, på en trevlig MC väg, det har hänt att jag har kommit ikapp, men jag skulle inte vilja ha dom bakom mig.

Komiskt.Två nollor på samma plats.En polisman som kör utan blåljus och som trots order om att avbryta jakten på en mc fortsätter med detta samt en person som av någon olycklig anledning fått tag i en mc och inbillar sig att så fort det står polis på någon bil så innebär detta att man ska köra ifrån denna bil.Nåja, tur att de fick sitt straff och att ingen annan skadades.

Polisman behöver inte köra med blåljus.

Polisen borde sakta ner och följa efter en bit och se att den misstänkte inte kraschade som han nu gjorde.

Nej, polisman bör stoppa och lagföra personen för alla eventuella brott han har begått.

Han kunde ha kört din stulna hoj och varit stenad med droger.

Såna personer vvill jag inte ha i trafiken.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026