Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hEJ O HÅ!
Om jag får råda så skiter du i dynojet kittet då många haft problem med att nålarna är mjuka o slits onödigt fort, ett slip on gör inte så mycket på en 650, ett helsystem vore att föredra. Annars så räcker det med att borra/såga bort snorkeln på originalfiltret (näpp man byter inte hela burken) och bestycka om lite, absolut helst med bänkkörning. Sök gärna på www.svrider.com eller www.sv650.org där finns massor med info om bestyckning o annat mysigt.
Tack för svar, flundrar på att bara dra på slip-on:et för tillfället. Är det någonting som bör undvikas på just SV650? Lite avgaspuffar kan jag leva med tills dess att jag får ordning på bestyckningen.
Synd att jag bor så långt bort, kan tänka mig sälja min 00:a.
Vance & h slip öhlinsfjädrar nytt drivpaket för c:a 500 mil ännu nyare bakdäck mindre nytt fram.
Rensad bak små blinkers gått 6000 hör av dig om du vill veta mer. M
Jo, de har en webshop. var inne nyss o la till 2 artiklar. Dock lägger de på 19% i skatt?! Så ist. för ca 250 eur blev det över 300 euro... märkligt? Skulle vara nice med en bellypan samt kylarvingar till SV:n![]()
går att lägga in artiklar, men hur fasen beställer man? trycker man på purchase så kommer de upp nån "lapp" man ska fylla i och typ faxa till dom... vem fan har en fax?!![]()
Bara jag som fick ta hojen hem ikväll?
Funkade faktiskt över förväntan. Nu börjar jag faktiskt fundera, ska jag fixa min vinterhoj som har crossdäck och skruvdubb eller ska man dubba sv:n. Motorkaraktären är ju superskön.
View attachment 372230View attachment 372231
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten