Har hittat en DRZa jag funderar lite över. Tveksam på om det är en E eller S.
Har erfarenhet av att vissa återförsäljare inte alltid har koll så vad kan man se för tydliga tecken?
Vad har uppdaterats genom åren?
Har för mig jag läst att E hade vassare fjädring än S innan 03. Stämmer det? Syns det?
Finns det någon årsmodell av E eller S som har kick original?
Lätt att se skillnad på vakuum/vanlig? Syns ens förgasaren? Om ja vad för tydliga tecken finns det?
Osv.
Tack på förhand
Har erfarenhet av att vissa återförsäljare inte alltid har koll så vad kan man se för tydliga tecken?
Vad har uppdaterats genom åren?
Har för mig jag läst att E hade vassare fjädring än S innan 03. Stämmer det? Syns det?
Finns det någon årsmodell av E eller S som har kick original?
Lätt att se skillnad på vakuum/vanlig? Syns ens förgasaren? Om ja vad för tydliga tecken finns det?
Osv.
Tack på förhand



är det tillräckligt noggrant ?