stoooffe
lem!deM
RF_Racing skrev:Men snälla lilla du... Vet du inte vad situationstecken betyder? Om det var svårt att förstå så är det punkten jag menade...![]()
HAHAHAHA och DU klagar på andras stavning?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RF_Racing skrev:Men snälla lilla du... Vet du inte vad situationstecken betyder? Om det var svårt att förstå så är det punkten jag menade...![]()
öh, jo jag vet vad citationstecken betyder (men jag har ingen aning om vad situationstecken är, btw valmers har skrivit en avhandling om just det ordet, läs den).RF_Racing skrev:Men snälla lilla du... Vet du inte vad situationstecken betyder? Om det var svårt att förstå så är det punkten jag menade...![]()
-Rosen- skrev:Nej tyvärr så går det inte, men du kan ladda ner en patch som ger bättre vidvinkelseende. Eller så kan du göra om dem så att du kan se 1 miljon färger istället för de 256000 som jag antar att du har nu.
-Rosen- skrev:Nej tyvärr så går det inte, men du kan ladda ner en patch som ger bättre vidvinkelseende. Eller så kan du göra om dem så att du kan se 1 miljon färger istället för de 256000 som jag antar att du har nu.
stoooffe skrev:HAHAHAHA och DU klagar på andras stavning?![]()
Jag tror att jag har hittat problemet nu, du förstår inte att de resterande högtalarna helt enkelt använder ljud som egentligen är "öronmärkt" för de andra högtalarna.RF_Racing skrev:Men de kan man juh inte använda? du kan man lika gärna koppla in 4st högtalare till 2 högtalarutgångar.![]()
-Rosen- skrev:öh, jo jag vet vad citationstecken betyder (men jag har ingen aning om vad situationstecken är, btw valmers har skrivit en avhandling om just det ordet, läs den).
-Rosen- skrev:öh, jo jag vet vad citationstecken betyder (men jag har ingen aning om vad situationstecken är, btw valmers har skrivit en avhandling om just det ordet, läs den).
Nej du måste först besöka din privata optiker (om du inte har en sådan, skaffa) för att få ett tillstånd som du sedan skriver in i nacken. Sedan kan du överföra patchen som finns att hämta i din trampcykels ram.crall_b skrev:COOlt, det skall jag göra, finns patchen på piratbay?
seyou skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du får en chans till.
-Rosen- skrev:Nej du måste först besöka din privata optiker (om du inte har en sådan, skaffa) för att få ett tillstånd som du sedan skriver in i nacken. Sedan kan du överföra patchen som finns att hämta i din trampcykels ram.
Jag lade inte ens märke till punkten som var placerad mellan dem. Jag trodde adu menade att jag inte använde dem på rätt sätt.RF_Racing skrev:Men är du dum? Innan jag stavade fel på det så bara gjorde jag dem ("") Och då fattade inte du...![]()
RF_Racing skrev:Citationstecken. Nu small det dö! Eller?![]()
-Rosen- skrev:Jag lade inte ens märke till punkten som var placerad mellan dem. Jag trodde adu menade att jag inte använde dem på rätt sätt.
Det är ingen fara, jag kan även hjälpa dig med att springa fortare. Och flyga bättre.crall_b skrev:Grymt, tack för hjälpen!
RF_Racing skrev:Okej men nu är det skit samma för nu skriver du ordentligt.
seyou skrev:Vilket inte kan sägas om dig.
Okej, vad var det vi talade om från början?RF_Racing skrev:Okej men nu är det skit samma för nu skriver du ordentligt.
RF_Racing skrev:Men Rosen...
"Som ett exempel de flesta paket som har benämningen 7.1 kan bara spela upp ljud med benämningen 5.1."
Förklara.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden