surround med PS2an

RF_Racing skrev:
Men snälla lilla du... Vet du inte vad situationstecken betyder? Om det var svårt att förstå så är det punkten jag menade... :fatta!
öh, jo jag vet vad citationstecken betyder (men jag har ingen aning om vad situationstecken är, btw valmers har skrivit en avhandling om just det ordet, läs den).

-Rosen- skrev:
Nej tyvärr så går det inte, men du kan ladda ner en patch som ger bättre vidvinkelseende. Eller så kan du göra om dem så att du kan se 1 miljon färger istället för de 256000 som jag antar att du har nu.

COOlt, det skall jag göra, finns patchen på piratbay?

-Rosen- skrev:
Nej tyvärr så går det inte, men du kan ladda ner en patch som ger bättre vidvinkelseende. Eller så kan du göra om dem så att du kan se 1 miljon färger istället för de 256000 som jag antar att du har nu.

Nej det går inte. Man måste ha 7.1 ljud för det... Men det finns bara så man kan använda 5 kanaler...

stoooffe skrev:
HAHAHAHA och DU klagar på andras stavning? :rofl

Citatstecken... Sorry... Och ja.

RF_Racing skrev:
Men de kan man juh inte använda? du kan man lika gärna koppla in 4st högtalare till 2 högtalarutgångar. :hihi
Jag tror att jag har hittat problemet nu, du förstår inte att de resterande högtalarna helt enkelt använder ljud som egentligen är "öronmärkt" för de andra högtalarna.

-Rosen- skrev:
öh, jo jag vet vad citationstecken betyder (men jag har ingen aning om vad situationstecken är, btw valmers har skrivit en avhandling om just det ordet, läs den).

Men är du dum? Innan jag stavade fel på det så bara gjorde jag dem ("") Och då fattade inte du... :hihi

crall_b skrev:
COOlt, det skall jag göra, finns patchen på piratbay?
Nej du måste först besöka din privata optiker (om du inte har en sådan, skaffa) för att få ett tillstånd som du sedan skriver in i nacken. Sedan kan du överföra patchen som finns att hämta i din trampcykels ram.

-Rosen- skrev:
Nej du måste först besöka din privata optiker (om du inte har en sådan, skaffa) för att få ett tillstånd som du sedan skriver in i nacken. Sedan kan du överföra patchen som finns att hämta i din trampcykels ram.

Grymt, tack för hjälpen!

RF_Racing skrev:
Men är du dum? Innan jag stavade fel på det så bara gjorde jag dem ("") Och då fattade inte du... :hihi
Jag lade inte ens märke till punkten som var placerad mellan dem. Jag trodde adu menade att jag inte använde dem på rätt sätt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT