surround med PS2an

RF_Racing skrev:
Relativitetsteorin...

Energin = Massan * hastigheten^2

*=gånger

Jag hänvisar till svarta hål.

Ljus påverkas av gravitation pga att den har massa...
Är det därför bensin är så satans tungt? jag menar, det innehåller ju massor med energi, eller?

:felämne När jag droppar ögondroppar i mina ögon så rinner det ner i halsen och smakar beskt. Har ni andra upplevet det någon gång? Hur är min stavning föresten?

zhapod skrev:
Är det därför bensin är så satans tungt? jag menar, det innehåller ju massor med energi, eller?

Nej, det är för att bensin är magi som inte omfattas av de kända fysiska lagarna. :mattias

zhapod skrev:

Jag antar att du bara dummar dig men du har delvis rätt...

Men sluta o käfta emot om det nu... Vet du inte det är du väldigt oinformerad... Gå i skolan.

crall_b skrev:
:felämne När jag droppar ögondroppar i mina ögon så rinner det ner i halsen och smakar beskt. Har ni andra upplevet det någon gång? Hur är min stavning föresten?

Bättre än min! :banana

Jo det har jag... Jag kan även "bubbla" mjölk ur ögat! :lol

RF_Racing skrev:
Men Rosen...

"Som ett exempel de flesta paket som har benämningen 7.1 kan bara spela upp ljud med benämningen 5.1."

Förklara.
Jag har för mig att det i ett 5.1 paket ingår 1 centerhögtaler 2 sidohögtalare och 2 hörnhögtalare bak.

Men i ett 7.1 paket så finns det 2 extra sidohögtalare, om du spelar upp ljud anpassat för 5.1 högtalarpaket så använder sidohögtalarna samma ljud (höger, vänster åtskiljt förstås)

stoooffe skrev:
LÄS Rosens inlägg som han skrev tidigare. :7peta

Jo jag har läst dem... Men jag kunde inte hålla ihop allt då jag ligger på backen för att jag inte vill rammla av stolen igen... Men jag tolkade det han skrev ordagrand... Alltså att om jag har en film som skickar 7.1 ljud så kan inte jag lyssna på det...

"Som ett exempel de flesta paket som har benämningen 7.1 kan bara spela upp ljud med benämningen 5.1."

Sen var det kul hur han använde Benämningen Benämn fel. :rofl

crall_b skrev:
Nej men jag har problem med att mitt lypsyl smakar tandkräm.

-Rosen- skrev:
Jag har för mig att det i ett 5.1 paket ingår 1 centerhögtaler 2 sidohögtalare och 2 hörnhögtalare bak.

Men i ett 7.1 paket så finns det 2 extra sidohögtalare, om du spelar upp ljud anpassat för 5.1 högtalarpaket så använder sidohögtalarna samma ljud (höger, vänster åtskiljt förstås)

Men om jag spelar upp mono ljud i ett surraoundsystem så får jag inte surraound ljud heller... :rofl :lol

Desutom så fungerar många 7.1 ljudsystem så att när övergången mellan tex 2 högtalare (låt säga de 2 hörnhögtalare man har i 5.1 ljud) är i mitten så spelar så en av 7.1 högtalarna (den som är emellan dem då)...

RF_Racing skrev:
Jag antar att du bara dummar dig men du har delvis rätt...

Men sluta o käfta emot om det nu... Vet du inte det är du väldigt oinformerad... Gå i skolan.

RF_Racing, våran allvetare. Jag satt bredvid en äldre kvinna på bussen, ursprung okänt, men jag tror hon kom från Indien. Hon luktade lite curry, men nu till min fråga: Varför gräver du din egen grav?

seyou skrev:
RF_Racing, våran allvetare. Jag satt bredvid en äldre kvinna på bussen, ursprung okänt, men jag tror hon kom från Indien. Hon luktade lite curry, men nu till min fråga: Varför gräver du din egen grav?

Det jag skrev till honom var rätt...

crall_b skrev:
E det ett problem? mitt smakar stekflott :gnissla

Min tandkräm smakar stekflott...

RF_Racing skrev:
Sen var det kul hur han använde Benämningen Benämn fel. :rofl

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA gjorde han det? Fyfan va han måste vara pantad. :rofl

Jag menar, stavar man ett ord fel eller använder ett ord på fel ställe så är man ju helt blåst mellan öronen. :banana

Jag hatar moraltanter, fattar inte hur folk orkar bry sig om andras stavning.
Bara folk skriver så man förstår vad det handlar om så skiter jag i små stavfel lite här och där.

Väx upp för helvete. :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...