-Rosen- skrev:skit i rågbrödet. ät mer morötter så du får bra optik istället.![]()
Jag har 7.1 ljud till teven... Men då har jag alltså betalat för 2 sateliter mer än vad jag behöver?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-Rosen- skrev:skit i rågbrödet. ät mer morötter så du får bra optik istället.![]()
nu är du nog lite snurrig för det jag har skrivit är motsatsen mot ditt förra sarkastiska svarRF_Racing skrev:eller så kan man ta det på dagis nivå: lek med tanken att du har jättemånga satelliter, låt oss säga nio. du har också 2 bashögtalare. du kopplar dessa genom en förstärkare som har rätt antal utgångar.
detta system kallar du sedan för 9.2. detta innebär inte att varje högtalare får ljud som är unikt för den högtalaren. utan de får bara så många kanaler som din förstärkare/dvd spelare klarar av (oftast 5.1) självklart så spelar alla högtalare ljud bara det att det inte är unikt för varje högtalare.
"Relativt".
Detta inlägget var faktiskt inte dumt, men ge mig lite mer info.RF_Racing skrev:Jag har 7.1 ljud till teven... Men då har jag alltså betalat för 2 sateliter mer än vad jag behöver?![]()
-Rosen- skrev:nu är du nog lite snurrig för det jag har skrivit är motsatsen mot ditt förra sarkastiska svar
Detta inlägget var faktiskt inte dumt, men ge mig lite mer info.
nä det går inte ljuset ska ju ändå blandas i ögonencrall_b skrev:Kan man inte göra en lazeropration så får man 5.1 syn oxå?
trådbetyg:![]()
![]()
![]()
![]()
av 3 möjliga
crall_b skrev:Kan man inte göra en lazeropration så får man 5.1 syn oxå?
trådbetyg:![]()
![]()
![]()
![]()
av 3 möjliga
RF_Racing skrev:Nej men sluta nu... Eller förklara varför folk köper 7.1 ljud!![]()
Vad mer vill du veta? Bra btw att du inte stavar som en fjortis längre!
-Rosen- skrev:nä det går inte ljuset ska ju ändå blandas i ögonen
Folk köper 7.1 paket för att de innehåller 2 högtalare mer än ett 5.1 paket.RF_Racing skrev:Nej men sluta nu... Eller förklara varför folk köper 7.1 ljud!![]()
Vad mer vill du veta? Bra btw att du inte stavar som en fjortis längre!
crall_b skrev:Hur många dvd filmer har du hemma som det står DD7.1 på?
-Rosen- skrev:Folk köper 7.1 paket för att de innehåller 2 högtalare mer än ett 5.1 paket.
Tackar.
-Rosen- skrev:nä det går inte ljuset ska ju ändå blandas i ögonen
Var vill du att jag skulle ha placerat citationstecken i den meningen?RF_Racing skrev:Asså "." och stor bokstav fjortis!
zhapod skrev:Jag undrar fortfarande över det här med ljusets påstådda massa... vad sjutton jiddrar ni om egentligen? ge mig en siffra, vad väger en foton?
RF_Racing skrev:PS Träna på grammatiken, stor och liten bokstav samt på stavningen. DS
RF_Racing skrev:phykiatriker
-Rosen- skrev:Var vill du att jag skulle ha placerat citationstecken i den meningen?
-Rosen- skrev:Var vill du att jag skulle ha placerat citationstecken i den meningen?
RF_Racing skrev:2.
Sen har jag program på datorn som skickar ut 7.1.
Nej tyvärr så går det inte, men du kan ladda ner en patch som ger bättre vidvinkelseende. Eller så kan du göra om dem så att du kan se 1 miljon färger istället för de 256000 som jag antar att du har nu.crall_b skrev:Men min optiker sa att jag hade ca 8mpixlars så då kan jag väl dela upp synen i flera kanaler? man har ju massor med tårkanaler ju.....fan va skumt...
stoooffe skrev:Hej moralkärringen som inte kan stava själv, hej.
crall_b skrev:och vad hade du för ljudkort?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |