Mum!n
Ny medlem

hej är ute efter en superduke nån som kör lr testat o kan säga lite gott om dom.
har inge annat i huvet än den just nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Emmi skrev:2312522Räknar ni superduke som motard?
Hämta min i fredags å har åkt hela helgen med ett stort leende på läpparna klart den roligaste cykel ja ägt har haft både r1 r6 å sp1 å tl1000r gsx1400 å lillebror duke.Karhu skrev:2312467![]()
hej är ute efter en superduke nån som kör lr testat o kan säga lite gott om dom.
![]()
Emmi skrev:2312693Säkerligen väldigt grann hoj men jag klassar den med mer som streetfighter än som motard.
frefeh skrev:2313656Jo de e nog mer fighter än motard..
Vill man ha stor motard så får man ta en 950 SM![]()
/Freddan
DR-Zätare skrev:2313944Precis. Och vill man ha lägre vikt och mer effekt tar man en SD!![]()
frefeh skrev:2321027hehe precis![]()
fast 950 gick å sprätta grus med oxå![]()
InstämmerEmmi skrev:2312693Säkerligen väldigt grann hoj men jag klassar den med mer som streetfighter än som motard.
DR-Zätare skrev:2321273En 950 med offroadfälgar måste vara GRYMT kul på grusväg!
Går det att köpa nav från motardfälgarna till den och ekra på fälgbanor för offroaddäck så kan man ha samma bromsar, drev och distanser som med de motardfälgarna.
Helt klart ett heltäckande alternativ då med offroad-, is- och motarddäck. Eftersom det blir mest motard passar den mig bättre än en Superenduro med motardfälgar.
Karhu skrev:2312467![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |